[PG] 20 jarige KWPN ruin donkerbruin KADANZ

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kgkadanz

[PG] 20 jarige KWPN ruin donkerbruin KADANZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 12:46

]Ik zoek een 20 jarige KWPN ruin met de naam Kadanz. Ik heb hem in juni vorig jaar helaas moeten verkopen. Hij is toen naar iemand verkocht die een kleinschalige pensionstal in Schijndel heeft.Het was de bedoeling dat hij daar verder oud kon worden. Helaas was hij (onverklaarbaar) onberekenbaar, en is hij binnen een paar maanden verkocht. Ze wil niet zeggen wie hem heeft, want die persoon had niets met mij te maken...
Volgens dat zij zegt is hij in Baarle Nassau.Ik heb al bij het KWPN geinformeerd, maar hij staat nog op mijn naam, dus daar kom ik niet verder mee. Ook wordt hij niet gestart.Het is een paard met karakter. Wel lief, en zeker niet onbetrouwbaar!!! Ik heb hem als beginner gekocht. Ik hoop dat iemand weet waar hij is. Ik wil alleen maar weten of het goed met hem gaat, en als het mag een keer komen kijken. Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet weet hoe het met hem gaat. Ook omdat het de bedoeling was dat hij oud zou worden in Schijndel. Wil je contact met mij opnemen als je weet waar hij is? Alvast bedankt!!! Groetjes Esther van Tuijl 0613471180 of kgkadanz@gmail.com
Hier is een omschrijving:
K.G. Kadanz
Donkerbruin
Haarwervel tussen de ogen.
v. Rex Magna
m. Zilverster
v.m. Amor
Geb.datum 22-03-1992
Stokmaat ongeveer 1.65 m.

patrick87

Re: [PG] 20 jarige KWPN ruin donkerbruin KADANZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:52

heb je geen foto. dan hebben we een beter beeld.

kgkadanz

Re: [PG] 20 jarige KWPN ruin donkerbruin KADANZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 21:23

Ja, die heb ik wel. Moet alleen even uitvinden hoe ik dat moet doen. :D