Onze trailer (Sluis 2-paards) heeft vorige week een grote beurt gehad. Hierbij is een aantal dingen vervangen (aanhechting borstbomen, koppelstuk, banden), maar sinds die tijd helt de trailer zowel met als zonder lading voorover als t aangekoppeld staat.
Wie oh wie kan mij vertellen hoe dit kan? De trailerboer zit een eindje uit de buurt, vandaar dat ik de vraag hier stel en wie weet kunnen we zelf wat fixxen.
Alane
Geplaatst: 07-09-12 11:51
Je auto door de veren gegaan? Groter/verkeerde wielen/banden eronder gezet?
Ga er iet vanuit dat je trailer gegroeid is, of de auto gekrompen.
Je zegt dat je trailer een grote beurt heeft gehad. Dan ga ik ervan uit dat ze de wielen eraf gehad hebben ( doen ze bij hier altijd wel, geen idee waarom) Stel nu dat ze de wielen van een andere trailer eronder hebben gezet...
En anded pb Ikke eens, die weet er veel meer van dan ik.
Bedankt voor je reactie! Zal eens informeren wat ze exact gedaan hebben.
En zal ook even een pbtje sturen naar Ikke
ikke
Geplaatst: 07-09-12 12:57
Ik zag je PB. Je krijgt vanavond een uitgebreide vragenlijst van me om te proberen duidelijk te krijgen wat er aan de hand is. Vooralsnog ga ik er even vanuit dat je trailerboer ergens een vergissing heeft gemaakt, zoals Alane ook suggereerd. Tot die tijd lijkt het me verstandig de trailer niet te gebruiken.
ben je er nu al achter wat er mis is met je combinatie?
gap
Geplaatst: 10-09-12 22:14
Als het is gekomen na je grote beurt dan moet je kijken naar wat er daarna veranderd of vernieuwd is, check of de maat van de banden klopt, of ze evenveel bar zijn opgepomt, maar het kan evengoed een verkeerde koppeling zijn?? Ik zou toch maar even het bedrijf bellen waar je bent geweest, wie weet weten ze direct waar het aan ligt!! Ik zou er net als ikke zegt niet mee gaan rijden met je paard erin!!!!!
Je zit hier 50 min vandaan, we willen je ten alle tijden helpen, kosteloos!!