Gigi, Fjord x American Paint, merrie, bijna 1 jaar (13 mei 2010) wordt ca. 1.50m.
Tot onze grootste verassing bleek Ozenka, de in 2009 aangekochte fjord, drachtig van een American Paint. Er kwam een mooi bont veulen uit. Op de site zie je filmpjes en foto's van haar. Aangezien we met de vrijwilligers hier geen duidelijke opvoeding aan het veulen kunnen geven, en het nog 3 jaar duurt voordat ze inzetbaar is voor onze lessen, willen we haar verkopen aan iemand die serieus met haar aan de slag wil.
Wie weet waar ze nu is zou graag willen weten hoe het nu met dr gaat ze komt dus van de prinses maxima manege in den dolder
ik heb de vader van gigi nog gekent stond in kamerik op de heer en heet havik en was echt een schat van een hengst(is inmiddels verkocht)
en haar moeder is me lievelings fjord heb dr toen ze uit de leas kwam opnieuw opgevoed zo dat ze weer in de lessen mee kon en toen heeft de eigenaar van de heer uit kamerik dr verkocht omdat ie dacht dat ze geen veulens kon krijgen maar ze heeft toch nog deze gigi gehad en heb dr ook een keer gezien toen ze net een paar maanden oud was en als ik het geld er voor had gehad had ik dr wel willen kopen maar helaas dat ging dus niet nu zou ik wel graga willen weten hoe het met dr gaat en eventuel foto`s willen zien of dr mogen opzoeken
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-09-12 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd