Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daphne__ schreef:Ik zou het niet doen.... Lekker zijn ze, jij moet het paard voor 1000 euro kopen en zelf blijven ze er dan op rijden? Nee, dat zou ik dus echt niet doen.
KellyOrazio_ schreef:Ik denk dat als je echt gek bent op het paard en het gevoel hebt dat dit het paard is dat je echt alles voor wilt geven en doen, dat je het dan gewoon moet doen. uiteraard goede afspraken maken en een contract met 3 handtekeningen eronder. of ze het nou leuk vinden of niet als jij hem koopt is het jóú paard!
Succes met je beslissing!
Nhmeisje schreef:Ik ben vooral erg bang dat ze er spijt van gaat krijgen want ze heeft ook duidelijk aangegeven dat ze het een moeilijke beslissing vind en er met mij over wil praten en dan kijken of het ook echt wel goed voelt om hem te verkopen.
En ik ben ook bang dat ze hem altijd als haar eigen paard blijft zien als ze er nog op mag rijden en straks nog huilend naar me toe komt dat ze hem terug wilt..
Dakotah schreef:Er staan regelmatig dravers op marktplaats voor minder dan 1000 euro.
Ook jonge tot een jaar of 10.