Wat is je budget? De hybride Rasesafe / Point 2 is aardig aan de prijs namelijk! Voor de rest verwijs ik je naar de zoekfunctie want dit is allemaal tot in den treure besproken op Bokt
Ik heb ook een bodyprotector en ik vind het toch wel een fijn gevoel, zo ben ik een paar x recht in de hindernis gevallen dus... Nu ben ik opzoek naar een nieuwe omdat deze iets te klein word, maar het probleem is niks zit mij lekker echt waar ik heb alles al gepast. Dus nu ben ik op zoek naar zo'n vest, het is wel wat duurder maar het lijkt me toch wat lekkerder rijden. Zo'n vest is dus eigenlijk een opblaaskussen
Ik rij buiten en als ik alleen in de bak ben met een BP. Ik heb deze: USG Flaxi Black bodyprotector (gekocht via Divoza).
Het is echt een kwestie van smaak welke BP je fijn vind, en wat bij je past. Ga eens naar een winkel met een ruim assortiment, win advies in, en pas wat je fijn vind zitten.
allemaal bedankt voor de antwoorden! nou ja... ik wil gewoon een goede protector en daar wil ik best uiterlijk 100 euro voor uitgeven. ik ben nou 2 x bont en blauw geweest en heb kneuzingen en nou weet ik dat je met een protector niet alles kan voorkomen maar het zal toch wel wat helpen? ben zo nieuwsgierig of er iemand al eens de airbagbodyprotecteur heeft geprobeerd? er al eens mee gevallen is en of het nou echt werkt? hoe het voelt etc etc
ietjelover
Geplaatst: 03-09-12 18:19
Valerie_V schreef:
Ik heb zelf een bodyprotector van racesafe zelf een vind ik dat een hele fijn dat is eentje met allemaal blokjes dus die is niet zo stijf.
Ik zou ook voor een BP met blokjes gaan! voel je bijna niet en zit best fijn!
anne474
Geplaatst: 03-09-12 18:26
Ik heb ook die van USG Flexi. Ik vind hem erg fijn zitten. Die was geloof ik 120,- bij Divoza. Ik val nog regelmatig en vind een BP dus wel een veilig idee. Alleen merk ik dat ik na een val vaak nog wel last van mijn nek en onderrug/stuitje heb. Dus ben nu van plan om een airjacket erover heen te gaan dragen. Die geven toch nog net dat extra beetje bescherming bij je stuitje en nek. Nadeel van (alleen) een airjacket is dat die niet altijd opblaast als je met paard en al valt.
hoi dank jullie wel. ik ga dus voor een normale protector... ik vind de air nog erg prijzig. ( je gezondheid en veiligheid voor alles) en heb op dit moment niet het budget om deze te kopen, en het is idd niet zeker of hij wel zijn werk doet met een val.