Ik heb bij mijn schoenmaken 1 euro per cm rits moeten betalen, maar dit was vervanging van oude rits, die kapot was. Denk dat je voor een rits erin laten zetten misschien nog iets duurder uit bent.
bij mij was het 45 euro per laars. Dus voor 2 laarzen was het €90,00 Best prijzig maar dan heb je ook wat. Tenminste bij mij.
Batlow
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-12 00:12
Sharonaa_ schreef:
bij mij was het 45 euro per laars. Dus voor 2 laarzen was het €90,00 Best prijzig maar dan heb je ook wat. Tenminste bij mij.
poeh, dat is nog best prijzig... Ik zal morgen denk ik even wat schoenmakers en ruitersportzaken in de buurt bellen om te kijken of het hier veel verschilt qua prijs... 45 euro voor een paar was mooi geweest!
Zo, jaloers op die prijzen! Hier 45 euro voor een ''gewone'' rits. Heb toen maar besloten om de coating rits er in te laten zetten, was ter vervanging. Moest 50 euro afrekenen voor 1 laars
GamblersCup
Geplaatst: 12-09-12 14:13
Het kostte mij 25 euro, voor beide laarzen. Afgegeven bij de lokale ruitersportzaak, zij hebben het bij hun tuigmakerij laten doen. Had al eerder bij een schoenmakerij geinformeerd, die wilde er 40 euro voor hebben, en het was de eerste keer dus hij kon "niets garanderen". Dat risico wilde ik niet aangaan.
Ik had overigens 2 paar leren laarzen waar ik ritsen in wilde hebben, de ene ging wel en bij de andere ging het niet, lag aan de manier waarop het leer verwerkt was ofzoiets, dubbele laag leder bij het ene paar. Maar ik denk dat het bij Petries geen probleem is?
Ik heb een tijdje terug mijn ritsen laten vervangen en koste mij 25 euro ong. Dit waren wel zware ritsen vanwege het gebruik die er in zaten waren lichter. Maar hoe duur het is om een rits er in te laten zetten terwijl die er niet in zit geen idee.
Ja schoenmaker van mij had dit al veel vaker gedaan en kent de laarzen, hij stopt er ook mooiere ritsen in en geen standaard ritsjes. Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien!
Sorry dat ik hier de rust verstoor, maar hebben jullie ook foto's van jullie laarzen? binnenkort heb ik ook nieuwe rijlaarzen, maar vind denk ik een rits voor wel erg sjiek staan! maar ben benieuwd naar de foto's!
Ik heb er ooit ook 80 euro ofzo voor moeten betalen meen ik. Heb de rits ook binnen-voor laten zetten en een 'flapje' bovenaan over dat pinnetje zegmaar