[PG] floyd het fjordenveulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superior

[PG] floyd het fjordenveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 19:32

hoi,,, Kan geen toestemming aan de oude eigenaar van floyd vragen want ik zie hem nooit meer.. en ik ken de nieuwe eigenaar niet. Maar wil wel heel graag weten waar floyd is..

ongeveer 2,5/3 jaar geleden werd bij mensen waar ik toen fjorden verzorgde een veulen geboren. Ze noemde hem Floyd en ik was gelijk helemaal weg van hem! De eigenaren hadden tegen mij gezegd dat als Floyd oud genoeg was ik mocht helpen hem te beleren. Ik had daar zoveel zin in en kon niet wachten! Ik speelde veel met hem en liep rondjes met hem aan de hand door het bos. Ik leerde hem op een boomstronkje/emmer/kist te staan en nog meer kunstjes. Het ging allemaal heel goed!

Totdat de eigenaren van Floyd wegens prive omstandigheden uit elkaar gingen en de vrouw ging verhuizen. De man die toen nog alleen de eigenaar van al de fjorden was is een beetje bot en nooit heel aardig tegen mij... Omdat hij niet genoeg inkomen meer had verkocht hij Floyd en 1 andere fjord... :(

Ik was daar echt heel verdrietig om en heb mijn ouders echt helemaal gek gezeurd op we hem niet konden kopen maar dat kan helaas niet... ;( Dus is hij verkocht naar mensen van wie ik helemaal niks weet.

Dat ik niet weet waar naar toe Floyd is verkocht komt omdat de eigenaar zij dat ik de fjorden niet meer mocht verzorgen als ik niet wou betalen ervoor (dat deed ik niet omdat ik de fjorden niet mocht rijden en alleen maar borstelen en soms met ze door het bos lopen) Ik was er dus niet bij toen hij werd verkocht... ;(

Ik weet wel dat zijn nieuwe eigenaar nog 1 (? of meerdere) fjord(en) had. Floyd was ong. 2 jaar toen hij werd verkocht. Beide ouders zijn wel bekend maar ik weet ze zo niet op te noemen. Ik heb geen foto's van Floyd... (heb zelf ook geen idee hoe dat komt :') )

Kent iemand Floyd mischien? Want de eigenaar wou niet vertellen aan mij waar hij naar toe is verkocht... Ik hoop echt dat ik hem nog een keer kan zien :)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-09-12 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Froukje
Forever young

Re: floyd het fjordenveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:37

Sjolvir

Re: floyd het fjordenveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:42

Deze Floyd komt uit moeder Prisca die zou je dan moeten kennen.

Is het hem?

superior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-12 20:11

Froukje1993 schreef:
Is het toevallig het 2e paard bij deze bokker in haar profiel? Zelfde naam, zelfde leeftijd.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=220115

Nee aan die foto's bij de oude eigenaar te zien (dat hij nog kleiner was en de omgeving) is dat niet de floyd die ik zoek :( De wat recentere foto's kan ik wat moeilijker beoordelen omdat ik hem nooit zo oud heb gezien :o Wel toevallig dat hij dezelfde leeftijd en naam heeft :)

de roepnaam van de moeder van de floyd die ik zoek was Zaida geen Prisca... Maar het was haar roepnaam haar stamboek(?)/wedstrijd naam weet ik niet maar zal waarschijnlijk wel geen Prisca zijn ...

Froukje
Forever young

Re: [PG] floyd het fjordenveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:40

Oh, jammer. Misschien kun je haar nog een pb sturen met waar ze hem gekocht heeft, dan weet je het zeker :)

superior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 11:37

Froukje1993 schreef:
Oh, jammer. Misschien kun je haar nog een pb sturen met waar ze hem gekocht heeft, dan weet je het zeker :)

ja dat kan ik wel doen :)