Waar complete ARIAT collectie te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar complete ARIAT collectie te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:20

Van het merk Ariat bevallen mij steeds meer dingen, maar ik kan nergens een (online) winkel vinden waar de gehele collectie te koop is. Bij divoza hebben ze 1 soort handschoenen, wat jophurs en broeken die niet meer in mijn maat te krijgen zijn te koop. Daarbij is meer dan de helft niet op voorraad en dan moet je maar afwachten hoe lang het duurt voor je het krijgt. Bij diverse ruitershops hebben ze wat uit de oude collectie in verkeerde maten en kleuren.
Ik heb al op de site van Ariat gekeken naar dealers maar ook die hebben niet dat wat ik zoek in hun assortiment.

Wie weet waar ik een zo groot mogelijk aanbod van het (nieuwe) Ariat assortiment kan vinden?

HTM

Re: Waar complete ARIAT collectie te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 00:55

Je zou Ariat zelf even kunnen mailen of ze je aan een goede dealer kunnen helpen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 02:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:54

Piaffe heeft wel veel, maar ook weer broeken niet in mijn maat en niet de nieuwste collectie broeken.
Ik kan idd wel eens een mail sturen naar Ariat zelf.... alleen ligt nu de website van ariat-europe eruit :')

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:02

Dankje :)
Die duitse site heeft wel veel schoenen maar weer geen broeken, jammer...

Ik lach me slap om de banner die hieronder staat :D :

Afbeelding

En idd, ze hebben best veel van Ariat maar ook weer geen broeken :')
http://www.ej.nl/advancedSearchResults. ... hContent=0

Ik heb vandaag bij divoza het nieuwe "bolton-jack" gekocht met 25% korting *\o/*

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... -jack.html

Die korting is vandaag nog op een product naar keuze. jammer dat ze er de nieuwe geïsoleerde rijbroek niet hebben. Ik kan er ook geen afbeelding van plaatsen want de site van Ariat-europe ligt er nog steeds uit >;)

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:39

Anoniem schreef:
Dankje :)
Die duitse site heeft wel veel schoenen maar weer geen broeken, jammer...

Ik lach me slap om de banner die hieronder staat :D :

[ Afbeelding ]

En idd, ze hebben best veel van Ariat maar ook weer geen broeken :')
http://www.ej.nl/advancedSearchResults. ... hContent=0

Ik heb vandaag bij divoza het nieuwe "bolton-jack" gekocht met 25% korting *\o/*

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... -jack.html

Die korting is vandaag nog op een product naar keuze. jammer dat ze er de nieuwe geïsoleerde rijbroek niet hebben. Ik kan er ook geen afbeelding van plaatsen want de site van Ariat-europe ligt er nog steeds uit >;)

Ej heeft wel eens broeken van Ariat, de Olympia oid heeft daar wel gehangen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:17

Misschien dat ze de nieuwe collectie broeken 2012/2013 nog niet binnen hebben?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:22

Geen een winkel heeft van ieder merk de gehele collectie. Er worden producten geselecteerd die goed lopen. Logisch ook want aan producten die in de sale weg gaan, omdat ze te lang zijn blijven liggen verdien je bar weinig als ruitershop. Vaak kan je wel spullen speciaal bestellen, maar dan moet je wel even vragen naar de voorwaarden wat betreft de afname ;)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 23:19

Ik was laatst bij Emmers, Hamont BE, daar ben ik veel ariat tegen gekomen, zeker bij de schoenen/chaps, etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 03:04

Oef belgië, jammer dat dat zover weg is voor mij. In hun webshop hebben ze niet echt veel staan.

Ik denk dat ik maar eens wat mailtjes moet gaan rondsturen naar ariat-dealers om te vragen of ze de geisoleerde winterrijbroek voor me kunnen bestellen, maar de site van ariat ligt er nog steeds uit dus ik kan de naam van die broek niet meer vinden :')