Wij hebben nog 1 stal ter beschikking in de prachtige omgeving van Twickel (Hengelo-Zuid).
De stallen staan bij ons thuis en het zijn er 3 in totaal en 2 zijn er in onze eigen beschikking.
De stallen hebben een afmeting van 3 bij 3 meter en hebben openstaande luiken naar buiten.
Bent U op zoek naar een stal in de buurt van Hengelo/Delden/Enschede en wilt U lekker buiten kunnen rijden? Dan bent U bij mij op het juiste adres.
Wij beschikken over een stuk weide en een ruime buitenbak met hindernis materiaal.
De paarden kunnen dag en nacht naar buiten kijken en worden 's ochtends naar buiten gezet en 's avonds naar binnen heen gehaald. (ook op de winterdagen in overleg)
€110,- is onze vaste lage prijs voor een kale stal. Wij hebben de ruimte om Uw hooi, brokken en zaagsel/stro op te slaan. (waar U zelf voor moet zorgen!!!!)
U zou op een bedrag van ongeveer €190,- uitkomen als alle kosten bij elkaar zijn opgerekend. (Dan ga ik vanuit 1,5 kilo brok per dag, 2 plakken hooi, halve baal zaagsel per 3 dagen.)
Het voeren, hooi geven en de stal uitmesten doe ik voor U.
(bij onze eigen paarden worden de stallen elke dag uitgemest en bij U 3 keer in de week. Wij vinden het vanzelfsprekend dat U daar ook een klein handje bij mee helpt).
Wij hebben helaas op ons erf geen plek voor een extra trailer. Mocht U die hebben moet U voor een eigen parkeergelegenheid zorgen.
Zoals in je andere topic al aangegeven is het niet toegestaan om te adverteren op het forum. Het is ook niet toegestaan om twee topics over hetzelfde onderwerp te openen. Hier een slotje.