Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aslo schreef:De MH waar ik naar refereerde zijn niet zo breed als wandelschoenen, hebben een (veel) minder grof profiel en een 'hakje'. Passen prima in 12 cm beugels. Maar voor een avondvierdaagse bijv. prima geschikt. Mijn ervaring is dus dat je wel degelijk een rij/wandel/stal schoen inéén kunt hebben.
. Heb ze op wedstrijden altijd aan en loop dan gedurende de dag heel wat af. En met rijden vind ik ze heerlijk zitten, geven mij precies de steun die ik zoek. 
TaanStippel schreef:Ik heb vanalles geprobeerd, Ariat jophurs, MH met veiligheidsneuzen en ga zo maar door.
Ik ben nu onwijs gelukkig met werkschoenen die bij de Welkoop vandaan komen en had graag gewild dat iemand anders mij die tip eerder had gegeven, dan was ik voordeliger uitgeweest en had ik lekkerder gewerkt op stal zonder gebroken tenen.
MH heeft een soort jophur met elastiek, wat op den duur bij mij ging uitrekken en dus niet meer fijn zaten.
De werkschoenen die ik nu heb zijn met veiligheidsneuzen en zolen, waterdicht en ik kan ermee rijden in 12cm beugels. Geen blaren, geen gebroken tenen/middenvoetsbeentjes en door de veters vind ik ze veel fijner zitten dan jophurs oid.

josie schreef:Lowa Renegate GTX Mid ws
http://www.lowa.de/en/products/outdoor/ ... ction.html
Kan je alles mee, waterdicht, goede grip, ook in de sneeuw: rijden, longeren, mennen, wandelingen e.d..
josie schreef:Zijn niet goedkoop inderdaad, gaan echter wel lang mee, ook bij intensief gebruikt, prijs ligt tussen de 150 en 180 euro, even afhankelijk winkel en aanbieding e.d..