, ik ga 1 september rijden (op shires
)en kan alleen een witte vinden bij divoza
. Ik wil de bruine maar maat 36 past niet
, iemand rond de 40 euro een maatje in mijn maat? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik ga 1 september rijden (op shires
)en kan alleen een witte vinden bij divoza
. Ik wil de bruine maar maat 36 past niet
, iemand rond de 40 euro een maatje in mijn maat?
, iemand er ervaringen mee...?
en hij kost maar €30,-
. Ach wat kleurstof en heb een ander kleurtje
Fijne broeken voor er bij, en vallen ruim! Was een aanbieding, twee stuks voor niet al te veel geld dus wat dat betreft niet te klagen. Dioxide schreef:Ik heb nu 2 rijbroeken van Fuller Fillies van Amazone XL. Bruin met roze stipjes op het zitvlak, en een bruin met luipaardprint zitvlakFijne broeken voor er bij, en vallen ruim! Was een aanbieding, twee stuks voor niet al te veel geld dus wat dat betreft niet te klagen.
tringtring_ schreef:Dioxide schreef:Ik heb nu 2 rijbroeken van Fuller Fillies van Amazone XL. Bruin met roze stipjes op het zitvlak, en een bruin met luipaardprint zitvlakFijne broeken voor er bij, en vallen ruim! Was een aanbieding, twee stuks voor niet al te veel geld dus wat dat betreft niet te klagen.
Ik weet niet welke maat je hebt?, ik had die met dat luipaard ook eens willen bestellen maar dat had ik niet gedaan omdat dat bij mij waarschijnlijk niet uit zou zien
Zijn die er nog trouwens ?, kon ze niet meer vinden
tringtring_ schreef:Dioxide schreef:Ik heb nu 2 rijbroeken van Fuller Fillies van Amazone XL. Bruin met roze stipjes op het zitvlak, en een bruin met luipaardprint zitvlakFijne broeken voor er bij, en vallen ruim! Was een aanbieding, twee stuks voor niet al te veel geld dus wat dat betreft niet te klagen.
Ik weet niet welke maat je hebt?, ik had die met dat luipaard ook eens willen bestellen maar dat had ik niet gedaan omdat dat bij mij waarschijnlijk niet uit zou zien
Ze vallen echt huge, ik heb toen voor de zekerheid een 52 besteld (Horka valt bijv. wel heel klein) en die zit eigenlijk wat te ruim. Maar wel lekker comfortabel 
en de ritsen zijn gewoon wit haha