Ik heb een pony van inmiddels 26 jaar ( Ik weet niet zijn precieze geboorte datum ) Nu wil ik wat meer informatie over hem proberen te vinden, maar volgens mij is dit zo makkelijk nog niet. In zijn paspoort van de KNHS staat eigenlijk helemaal niks over hem op naam en levensnummer en chipnummer na. Nu wil ik dus wat meer te weten komen over mijn pony en eventueel voorgaande eigenaren van hem vinden, ( ik heb nog wel contact met de eigenaren waar wij hem van gekocht hebben maar die hebben konden me niet echt verder helpen.
Hebben jullie enig idee hoe ik kan beginnen?
Groetjes Ramona
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-08-12 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Wat erg kan helpen: Ras Kleur Hengst/ruin/merrie welke omgeving heb je hem/haar gekocht?
en heel belangrijk een foto
Fu_Qi
Geplaatst: 26-08-12 22:22
.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-07-25 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Ramona1993
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 01:14
Ras : staat niet in zijn paspoort maar er is me altijd verteld dat hij een kruising is tussen een new forest en een connemara. Kleur : Schimmel Hij is een ruin en we hebben hem ongeveer 10 jaar geleden gekocht in Bavel ook zijn ouders staan niet in zijn paspoort jammer genoeg... dat is ook iets waar ik graag achter wil komen maar dat is moeilijk als je zo weinig over je pony weet hihi...