Ik heb 15 maart 2012 ons trekpaard moeten verkopen/ingeruild bij een handelaar in Beers(NB) ivm zwangerschap.
Omdat het géén optie was hem te houden sloopte de hele boel was net firma beelen
kon hier niet 24/7 buiten en had last van Rap..wat nodige aandacht nodig had betreft verzorging...maar omdat ik 25weken zwanger was kon ik moeilijk bukken om zijn sokken te verzorgen....en het risico te groot was om ze uitgemeten te krijgen
Ik kon het ook niet even aan iemand anders overlaten omdat duko soms
aan gebruiks aanwijzing had en het gevaarlijke situatie met zich mee zou brengen!Maar ik zelf kon alles met duddy heb hem vanaf veulen 5 mnd tot afgelopen 15 maart gehad,
heb de handelaar gebeld hoe het met duko gaat?
Hij zou duko eerste instantie houden en samen met zijn broer duko voor de kar /ploeg in zetten.
Maar de handelaar vertelde dat hij duko had ingeruild voor een haflinger en dat hij ergens in zeeland rond huppeld bij mensen vlakbij de zee??
Naam Duko Van Oomshof
Geslacht ruin
Stokmaat 1.75
Kleur bruin schimmel
stb papieren KVTH
Geb 21-06-2004
Kent u dit paard of weet waar hij verblijft?
Voor foto's van duko van oomshof kan ik mailen!
Ik zou graag willen weten uit belangstelling hoe het met hem gaat...en een keertje bij hem willen komen kijken

Hoorde dat er ergens in zeeland een man zit die wél een stuk of 40 trekpaarden heeft of zelfs meer??
Die ze her en der op koopt...
Weet iemand wie deze man is en waar het precies is in zeeland?
....
paard naar de slager brengen
Waarom nemen mensen niet even de moeite om als nog de oude eigenaar te bellen of bericht te sturen?
dag lieve duddy zal je noooit vergeten!!