Ik heb 8ste men brevet rijden, maar mijn chaufeur (van de trailer) kan niet op de juiste uren, wel 1 a 2 uur er voor. Oke, mij best, maar wat zou ik met mijn paard (enorme stresskip, dus gewoon vastzetten is niet echt een oplossing) kunnen doen, bahalve rijden dan?
Een hooinet is vaak beste optie. Paard op de trailer daarna met rust laten. Op vreemd terrein op een wei zetten is soms een risico.
fro
Geplaatst: 23-08-12 11:56
Ik denk kijken of je hem in een weitje kan zetten of aan de hand laten grazen. Ik heb ook zo'n stresskip. Laat ik hem in de de trailer (ook met hooinet) dan verbouwt ie gewoon de trailer.
Idd gewoon een hooinet meenemen en op de trailer laten staan. Of aan de hand laten grazen als dat veilig kan.
Apple
Geplaatst: 23-08-12 11:58
Aan de hand beetje grazen
Op de trailer laten staan zou ik alleen doen als het paard rustig staat op de trailer en het niet te warm is.
Als het een stresskip is dan kan het juist werken door wat eerder aanwezig te zijn. Dan kun je een beetje rondlopen met haar, kan ze alles zien en bekijken en komt ze vanzelf wel tot rust.
Anoniem
Geplaatst: 23-08-12 14:14
paard op de trailer laten staan is geen optie, angezien de auto terug vertrekt (het is een trailer voor achter auto) en Rahere echt trailerhaat heeft (heeft er al 2x ingestaan) er gaat een vriendin mee, dus als ik men theorie aan het doen ben, kan zij hem in het oo houden ik was er ook over aan het nadenken om evt. men nh spullen mee te nemen en beetje grondwerk te doen