Eigenlijk mag ik het nog niet verklappen, maar aangezien veel mensen misgrepen bij de laatste actie.. Vanaf maandag 20/08 gaat Gamma weer paardenspullen verkopen.
Onder andere: halsters, touwen, kleding en zadelkarren.
Het kan zijn dat het aanstaande zaterdagmiddag al in de winkel ligt, vaak doen ze alles al klaarzetten voor maandag. Dus jullie kunnen je slag weer slaan! ^^
Haha, wat leuk dat je ons een exclusieve preview geeft! Hihihi. Goede zaak. Tja.... het is dan misschien niet volgens de regels.... maar Gamma is er zeker wel blij mee want nu gaan ze meer paardenspullen verkopen.... en dat is toch waar het hun om gaat! In andere woorden! Goed bezig!
Ik heb nog niets uitgepakt gezien, maar caps en dergelijke hebben gewoon een veiligheids certificaat. De zadelkar (voor 2 zadels) moet ik nog even in elkaar zetten en testen ^^.
Bedankt voor de tip! Leuk dat je dat met ons deelt. Ik denk dat ik maandag dan toch eens langs de Gamma piep om een kijkje te nemen Is alles een beetje schappelijk geprijsd? bv voor halstertouwen, die kan je nooit genoeg hebben.
oke zal voor sommigen wel handig zijn maar als ik iets nodig heb fiets ik toch liever even langs de divoza, heb je veel meer keus (: maar ik snap dat niet iedereen die luxe heeft
Heb gisteren meegeholpen met het opbouwen van de stellingen. Moet even nadenken wat we allemaal hebben, maar in ieder geval: halsters met touw, poetskisten met inhoud, handschoentjes met zweep, laarzen, caps, sokken, bodywarmers, paardrijbroeken en een zadelkar voor 2 zadels. Volgens mij heb ik alles opgenoemd prijzen vallen reuze mee!