Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rina schreef:AaronYve schreef:In de ochtend kun je het beste voor 9 uur klaar zijn
Dat ligt eraan hoe je bak gesitueerd isIk kan op het moment rustig tot een half 11 wat rijden. Daarna wordt het me kwa temperatuur te warm. Maar mijn bak ligt tussen de bomen, die een hoop schaduw geven.
AaronYve schreef:Gaat ook om de warmte he. Om 11 uur is het vaak al boven de 20 graden en ik ga dan echt niet meer het bos in want wordt lek geprikt hier. In de vroege ochtend heb je daar nog geen last van.
De hoeveelheid dazen hier is niet grappig meer, en dan zou ik om 9 uur al niet meer op een paard kunnen zitten. Dus inspayen moet ik sowieso. Maar kwa temp is het nu tot half 11 nog te doen. En omdat ik kastanjebomen aan de zonkant heb staan (en eiken aan de andere kant) is het niet dicht aan de onderkant en kan de wind er nog doorheen blazen.
en pas na 9 uur 's avonds wordt het aangenamer.
Rond 11 uur meestal omdat ik om 5 uur weer moet werken en daarvoor dus douchen enzo. vind het prima zo, paardje is ook tenminste lekker rustig
Heb hier ook geen last van dazen eigenlijk, maar sta ook niet bij het bos.