Bij deze, laarzentopic nr 100000.
Binnenkort ga ik nieuwe polo laarzen bestellen. Ik twijfel alleen nog over het merk.
Ik wil dus pololaarzen, met klein gespje en houtkleur zool.
Ik zag de petrie polo/athene en die is heel mooi! De kalfsleren versie is me wel te duur. Het rundleer van de polo's, voelt dat hetzelfde aan als van de coventry laarzen? Is het even soepel?
Ik zag de laarzen ook van De Niro, ik heb een klein gespje gezien met een grote flap. Dat gespje wil ik, de flap smaller. Kan dat bij de Niro? En wat zou ik voor de laarzen betalen?
Laarzen die ik ook heel mooi vind zijn die van Stivaleria Secchiari. Weet iemand of je daar ook pololaarzen kunt laten maken? En wat ik moet betalen?
Ik zag ook dat er bij pololaarzen een drukknoopje gemaakt kan worden onder het gespje, dat je niet elke keer de gesp dicht hoeft te doen. Dat lijkt me ook wel wat, heeft iemand daar misschien een foto van?
Als laatste, kunnen bij deze polo laarzen de buitenkant verhard worden?
Ik kan natuurlijk ook gewoon gaan passen, maar hier in de buurt wordt alleen petrie verkocht helaas. Ik ga dit weekend wel naar csi valkenswaard, en ik geloof dat daar ook altijd italiaanse laarzen staan, ik dacht stivaleria secchiari. Dus dan ga ik daar vast even kijken.