Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zijn er mensen met ervaring in dit soort tochten? Qwero schreef:Ik heb een half jaar australie + 3 weken nieuw zeeland + 2 weken thailand + 4 weken vietnam rond trekken zonder duidelijk plan bij vreemde slapen ook zeer goed overleefd. Ook flinke tijd zelfstandig door de natuur getrokken dus daar maak ik me geen zorgen om. En het liefst zou ik daar dus een paar huren of kopen hangt af wat goedkoper is en praktischer.
Qwero schreef:Een van mijn grote toekomstige plannen is om ooit door mongolie ter paard te trekken voor 1 maand lang. Ik wil daarvoor wel een aantal keer goed oefenen met kamperen in het wild. Weten jullie in hoeverre het mogelijk is om zoiets in Nederland te doen.
Ik wil dan in Nederland een paar dagen rond trekken in het oosten van het land, of naar duitsland. Dit samen met tent en andere benodigdheden. Weten jullie of dit mogelijk is om te doen?
Sunny schreef:Misschien wel leuk om te lezen: http://www.opwegnaarinstanbul.nl
niet zo slim.
labyrinth schreef:Tip van mij alvast, schone kleren is een luxe die je je niet kan veroorloven. Je kan nou eenmaal niet een rolkoffer meenemen vol met kleding en dat geldt zelfs voor ondergoed. Elke dag schoon ondergoed zit er niet in. Wat ik een handigheidje vond was inlegkruisjes.