Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Christyj138 schreef:Regendeken, winterdeken 200 gram en winterdeken 400 gram??
Het liefste heb ik een bucas smartex, maar die vind ik zo schandalig duur dat ik dat er eigenlijk niet voor over heb.
Hebben jullie raad voor mij?
lijkt me nou niet verstandig!

Batlow schreef:Het is wat langer droogstappen met een teddyvacht, maar je hebt nu gewoon een paard en je kan niet zomaar even zijn immuunsysteem verpesten omdat je niet een half uur wilt droogstappen... Ik ben van mening dat paarden met dekens sneller ziek zullen worden. Ze kunnen zich prima zelf aanpassen...
aisie schreef:Batlow schreef:Het is wat langer droogstappen met een teddyvacht, maar je hebt nu gewoon een paard en je kan niet zomaar even zijn immuunsysteem verpesten omdat je niet een half uur wilt droogstappen... Ik ben van mening dat paarden met dekens sneller ziek zullen worden. Ze kunnen zich prima zelf aanpassen...
Met een deken op wordt je paard echt niet sneller ziek. Dan zouden die van mij intussen al lang het loodje gelegd moeten hebben maar dat is gelukkig niet zo.
Christyj138 schreef:Nee en nee, je leest niet goed.
Tuurlijk kunnen ze met 24/7 buiten een deken op. Maar ik vraag me af WELKE deken.
Als ik gereden heb gaat hij ook de stal op met zweetdeken, en nee, dan heeft hij het niet koud...