Paard(en) gezocht voor reportage op 13-09-2012

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MLJ_B

Paard(en) gezocht voor reportage op 13-09-2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 09:33

Goedemorgen,

Op donderdag 13 september 2012 hopen mijn vriend en ik te trouwen! *\o/*

We zijn alleen nog op zoek naar een of meerdere paarden om tijdens de bruidsreportage wat foto’s mee te maken. Niet voor een koets of rijdend of zo, maar puur voor sfeerbeelden.

Tot een paar jaar geleden heb ik zelf altijd in de paarden gewerkt en eigen paarden gehad, maar helaas heb ik daar door omstandigheden een punt achter moeten zetten. Inzet van eigen paarden is dus (helaas!) niet meer mogelijk en de bedrijven waar ik gewerkt heb liggen te ver weg. Daarom hoop ik op een welwillende bokker met een of meerdere mooie paarden! 8-)

Wat zoeken we precies? Iemand uit Barneveld of omgeving, die:

• Beschikbaar is op 13 september 2012 tussen 08:30 en 10:00 uur
• Een of meerdere mooie paarden heeft die niet gelijk in de stress schieten bij het zien van een trouwjurk (redelijk bomproof ;))
• Zelf een mooi terrein heeft of in een mooi gebied woont waar mooie foto’s gemaakt kunnen worden of bereid is
naar de locatie te komen waar de andere foto’s gemaakt worden (zal waarschijnlijk bij een kasteel of landgoed zijn in omgeving Barneveld).
• Bereid is het paard of de paarden netjes te poetsen en hoeven in te vetten. Volledig toiletteren mag uiteraard als je het leuk vind, maar ik
weet uit ervaring hoeveel tijd er in gaat zitten. Dat hoeft voor mij dus niet persé, als het er maar netjes uit ziet.

Uiteraard krijg je de foto’s waar je paard op staat van ons cadeau!

Dus: woon je in Barneveld of omgeving en vind je het leuk om met je paard(en) mee te werken aan een bruidsreportage? PB me dan alsjeblieft!

Ik hoop tot ziens! :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:37

Niet dat ik héél erg in de buurt woon maar dat is ook niet de reden dat ik reageer.

Wat dan wel: wat versta jij onder een mooi paard? Veel bokkers met een haflinger vinden bijvoorbeeld haflingers mooi maar voor hetzelfde geld bedoel jij een barokke schimmel, trekpaard of zo'n saaie, bruine warmbloed.
Als je duidelijk aangeeft wat je zoekt is de kans dat je het vindt ook groter ;)

Veel plezier vast op 13 september *\o/*

MLJ_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 09:59

Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor de tip! :)

Eigenlijk vind ik heel veel rassen mooi, als ze maar een correcte bouw en een mooi sprekend hoofd hebben, passend bij het betreffende ras. Wat voor ras het dan ook mag zijn: als je het leuk vind reageer dan alsjeblieft (zo mogelijk met foto's).

Chiave

Re: Paard(en) gezocht voor reportage op 13-09-2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:02

Ik denk dat je niet echt zit te wachten op mijn dikke vette shetlanders?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:04

Hihi, nou ik denk niet dat mijn IJslander heel representatief is voor jouw foto's hoewel ik hem natuurlijk het mooiste paard van de helehelewereld vind. Na 1 september gaat hij sowieso nergens heen voorlopig en mag hij lekker acclimatiseren op z'n nieuwe stek. Maar veel succes met je zoektocht!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:18

Kun je niet beter een stalhouder in de buurt benaderen? In en rondom Barneveld zit toch een hoop....

MLJ_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 10:28

Dat klopt, maar die staan tot nu toe nog niet echt te springen om voor wat foto's een paard klaar te maken. Valt me tot nu toe tegen. Zoek op dat gebied ook nog wel verder, maar gezien de korte termijn schakel ik alle mogelijkheden maar vast in... ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 13:55