nieuwe trailer vloer, mat of gietvloer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

damden

nieuwe trailer vloer, mat of gietvloer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 21:49

We hebben een trailer met een nogal glad rubber vloer, aangezien er laatst een paard op is onder uitgegaan, wil ik een betere ondergrond. Nu is de vraag, wat is handig en beetje goed zelf te doen.

Denk zelf aan rubbervloer vast lijmen bovenop de huidige vloer. Maar giet vloer is ook een mogelijkheid, maar kan dat wel bovenop de huidige vloer? En zelf gieten, is dat een beetje te doen?

Of is het beter om de huidige vloer eruit te halen, wat weer een klus word denk ik zo.

Of is het juist handig om een losse vloer op de huidige te leggen?, is weer handiger (lijkt me) bij vervanging in de toekomst.

Ff zoeken, levert naar mijn mening wel een goeie leverancier op voor rubber vloer: bosrubber.nl.

Berkterheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:05

Met Matbond kun je naast het verlijmen van rubber matten ook een nieuwe laag aanbrengen op bestaande rubber oppervlakten.

Kijk ook eens op http://www.berkterheide.com, verschillende soorten matten leverbaar tegen aantrekkelijke prijzen.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:57

Als je het echt goed wil doen kun je beter het oude rubber verwijderen en er een nieuwe rubbermat met hamerslag bovenkant in verlijmen en rondom goed afkitten.
Alle andere optie's zijn gewoon kwalitatief minder, je mag ons ALTIJD mailen of bellen voor info, we helpen je graag..............by the way.........ik weet een betere rubber leverancier :D www.zuidzijdetrailers.nl kwaliteit voor een scherpe prijs :D

damden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 00:24

Het is natuurlijk leuk om reclame te maken voor je bedrijf als antwoord op deze vraag, maar als je dan een website noemt, waar geen foto's, prijzen of zelfs niets over rubber matten staat beschreven, dan ben ik al weer snel weg van zo'n site, op zoek naar iets anders...

Wil je echt iets verkopen via het internet, besteed dan wat meer tijd aan je website met duidelijke foto's van je artikelen en de bijbehorende prijzen...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 07:48

en ook goede morgen!

je krijgt een advies hoe je dit het beste kan aanpakken en het enige wat je doet is zeuren dan de website niet goed genoeg is in jouw ogen. Er staat volgens mij nl duidelijk dat je altijd mag bellen en/of mailen.

Neem nu een advies aan, een kant en klare webshop voor rubbertrailermatten ga je niet vinden, ook bij bosrubber staan bijv geen prijzen vermeld en zal je moeten bellen.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:37

damden schreef:
Het is natuurlijk leuk om reclame te maken voor je bedrijf als antwoord op deze vraag, maar als je dan een website noemt, waar geen foto's, prijzen of zelfs niets over rubber matten staat beschreven, dan ben ik al weer snel weg van zo'n site, op zoek naar iets anders...

Wil je echt iets verkopen via het internet, besteed dan wat meer tijd aan je website met duidelijke foto's van je artikelen en de bijbehorende prijzen...

Nee hoor het ging mij niet om reclame maken, mensen laten weten dat je een bedrijf hebt is toch net wat anders, de reden dat we geen prijzen hebben op de website is puur omdat we graag contact willen met de mensen, zo kun je direct uitleg geven, wij houden van praten met mensen en besteden daar dan liever wat extra tijd aan.........................alles via mail maakt het ook onpersoonlijk, en de mensen die echt interesse zijn vele malen groter dan mensen die dan wegklikken :D

damden

Re: nieuwe trailer vloer, mat of gietvloer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 18:17

In de huidige markt, en vooral door het internet, is het aanbod aanzienlijk. Om niet 20 bedrijven langs te hoeven bellen, is een voor selectie maken via het internet zeer handig. Als bedrijf moet je onderscheidend zijn van de rest om klanten binnen te halen. Door mijn 11 jaar werkervaring in de ICT heb ik dagelijks te maken met bedrijven die hun artikelen ook via het internet aan de man proberen te brengen. Waarom dan wel foto's en info op je site plaatsen van de trailers die je verkoopt, maar niet van andere artikelen.

Maar goed, dit is mijn mening, en daar mag je het mee eens zijn of niet. We leven ten slotte in een vrij land.

Misschien heb ik iets te direct geweest in mijn reactie...
Mijn verontschuldiging daarvoor bij deze...

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:14

damden schreef:
In de huidige markt, en vooral door het internet, is het aanbod aanzienlijk. Om niet 20 bedrijven langs te hoeven bellen, is een voor selectie maken via het internet zeer handig. Als bedrijf moet je onderscheidend zijn van de rest om klanten binnen te halen. Door mijn 11 jaar werkervaring in de ICT heb ik dagelijks te maken met bedrijven die hun artikelen ook via het internet aan de man proberen te brengen. Waarom dan wel foto's en info op je site plaatsen van de trailers die je verkoopt, maar niet van andere artikelen.

Maar goed, dit is mijn mening, en daar mag je het mee eens zijn of niet. We leven ten slotte in een vrij land.

Misschien heb ik iets te direct geweest in mijn reactie...
Mijn verontschuldiging daarvoor bij deze...

Aanvaard hoor, al voelde ik me niet echt aangevallen oid.
Wat het rubber betreft heb je wel een punt hoor, dat staat inderdaad nog niet op onze site ;) en dat moet ik eigenlijk wel doen, maar aangezien we een druk gezin met 4 kids 4 pony;s en 2 bedrijven hebben is de website wel iets waar ik echt even tijd voor moet nemen ;) daarbij is het mn vak niet dus kost het me ook echt enorm veel tijd alles te vullen en teksten te schrijven!!
daarbij zijn we bezig met een webshop te laten integreren, dan zou het daarbij gelijk opgepakt kunnen worden, maarja ........................die komt dus nog ;)

Ik denk dat wij behoorlijk onderscheidend zijn, en dat hangt niet zozeer van onze website af, maar meer van de service die we bieden en de kwaliteit van werk wat we afleveren, dat gaat echt nog even voor op de website....................al ben ik het met je eens dat een website wel heel belagrijk is :o

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:16

Daarbij was je vraag niet echt gespitst op wat het rubber kost, maar meer wat nu de beste optie was, dat antwoord heb ik je gegeven :D
als je echt prijzen wilt hebben wil ik ze je best pben hoor geen punt ;)

Tuihanti

Re: nieuwe trailer vloer, mat of gietvloer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 08:34

de meest eenvoudige (en goedkoopste) oplossing is natuurlijk gewoon opruwen :)