Ik ben op zoek naar mensen die mijn merrie kennen. Ik weet van welke fokker ze is. Mijn beste vriendin heeft ze op een sport- handelstal gekocht in Echt.
Ik heb ze daarna overgenomen van mijn vriendin.
Nu, ben ik dus op zoek naar mensen die informatie hebben over haar, aangezien zij, op 2 jarige leeftijd veel heeft meegemaakt.
Informatie over de merrie: Naam: Formidable Ras: KWPN Vader: Vivaldo Moeder: Pass de deux Vader moeder: Havidoff
Geboren: 30-05-2010. Bruine merrie met geen aftekening aan het hoofd wel 3 witte voetjes.
Bedankt maar dat heb ik er zelf opgezet Heb haar papieren en daar staat de fokker op. Misschien moet ik maar eens contact op nemen met deze mensen
consul_0013
Geplaatst: 06-04-13 16:59
hey ik heb dat paardje nu bij mij staan.. kan jij mij iets over haar verleden vertellen? mvg
ik heb deze merrie nu bij mij staan.. zou je me eventueel meer info kunnen geven over toen ze bij jullie stond je kan me altijd bereiken via MeliissaStyle_13@hotmail.com alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-04-13 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.