Heeft er iemand ervaring met het rijden via het knooppunten netwerk rondom Amerongen /rhenen/Leersum? Ik heb wel een kaart en ken het principe van het knooppuntennetwerk met de fiets, maar werkt het ook goed te paard, ook als je de weg in het gebied (nog) niet kent? Ik ben benieuwd of er al mensen ervaringen hebben op dit deel vd Utr Heuvelrug ? Zijn er bv wildroosters of andere obstakels, zijn de routes goed aangegeven, en wat zijn goede startpunten? Alvast bedankt.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-08-12 08:39
We moeten echt weer eens afspreken geloof ik, gewoon een paar keer met mij op stap dan weet je zo de weg ik stuur je wel een mailtje
PinkyPie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 08:46
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-08-12 13:16
Ik gebruik trouwens nooit een kaart daar. Weg is goed te vinden m.n. rondom Elst, Amerongen en Overberg omdat op veel grotere kruispunten van ruiterpaden richtingaanwijzers staan. En er zijn zat plaatsen waar je goed kan parkeren en gelijk uitrijden oa Kwintelooijen, bij rijvereniging de Plantage in Elst, bij de sportvelden in Amerongen of bij de parkeerplaats van Prattenburgh.
Ik heb laatst in dat gebied gereden op basis van de paaltjes. Het is zeker te doen, al zijn de nummers op de paaltjes wat klein en zijn de nummerplaatjes noord-zuid georienteerd, waardoor je een nummer kan missen als je er vanuit een andere hoek op aan rijdt.