graag hoor ik jullie tips en advies over de volgende "situatie".
Ik heb een vier jarige kwpn'ner (zelf gefokt) en die is ongelofelijk druk op stal.. hij staat eigenlijk nooit stil.
Nu heb ik hem al naast zijn oudere broer gezet omdat hij daar heel gek mee is.. en een tijdje ging het beter (hij staat nu tussen zijn 2 beste maatjes) maar nu loopt hij continu te draaien door de stal... de stal is niet schoon te houden omdat hij alle mest erdoor heen loopt en hij loopt ook continu alles naar de kant.. ook in de weide kan hij niet lang rustig blijven staan maar dan begint hij na een poos te "dralen".
hij is qua karakter erg loop lustig maar moet momenteel op rust staan omdat hij op de weide een peesblessure heeft op gelopen door een trap van een ander paard (hij staat nu in een kleinere weide met zijn broer overdag)
Voor de fokkers die kennen misschien het temprament dat zijn vader door fokt dat is namelijk don lauries hit.
Maar ik hoor toch graag of jullie tips hebben over hoe ik mijn paard rustig en ontspannen op stal kan krijgen..
Maar hij kan zijn energie wel lekker kwijt met dat andere paard? Spelen ze veel?
.