wedstrijdje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Islien

wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 15:24

hallo

ik had een vraagje
ik ben zelf 1 meter 60
maar mijn lievelings pony is veel te klein
(kom nu ruim met voeten over buik zo`n 10 cm)
letten ze daar op?

groetjuhzz /3

MarliesV

Re: wedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:26

En hier tem ik ook maar op aangezien je dit alleen maar doet om 25 nuttige berichten te halen.

Lees eerst even de Bokt regels door.

En ja ze letten wel op de lengte en de verhouding. Een ruiter die te groot is voor een pony brengt deze uit balans en daar krijg je minder punten voor.

dennisvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 17:54

Ik zie niet in waarom ze dit doet voor 25 nuttige berichten, want ik vind het een serieuze vraag. Mijn moeder was ook wat te groot voor haar paard: dr benen kwamen onder de buik uit. Toch heeft ze hier nooit een opmerking over gekregen.

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:10

Een vrienden van mij reed met een jonge pony, was wel te groot voor haar, maar ja de pony moest het wel leren. De pony liep correct,mooi aan de teugel, figuren mooi gereden. Stond ze toch niet altijd laatste zeker. En dan zie je daar van die jonge kinderen (pony loopt uit de ring, niet op de figuren rijden, enzo.) en die winnen daar. Zijn toen is naar de jury geweest en die zei vlakaf, dat meisje is veel te groot voor haar pony, die komt haar alleen maar rijden om prijzen te winnen, ook al rijd ze mooi met die pony en vond die jury ook dat ze kon winnen, maar ja ze was te groot. Dus ja, je krijgt hier minder punten voor en zeker als je 10 cm onder zijn buik uit komt.

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:13

Ik heb ook dat ik te lang ben, nog nooit iemand heeft er een opmerking over gemaakt op wedstrijd.
Ook haal ik gewoon goede punten.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:22

Ik denk wel dat ze het meenemen in de beoordeling, dan kan je misschien beter op een andere pony gaan.