[PG] Arabische merrie //afstammelingen//Papenvoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AstridZjosta

[PG] Arabische merrie //afstammelingen//Papenvoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 10:00

Wie weet waar mijn oude paard Larissa (A 3950) is?? Haar eigenaar (Klooster) is waarschijnlijk met haar vertrokken naar Duitsland. Eerder hadden zij een fokkerij/zorgboerderij (Al-Nus ) Larissa is van ,85 ik wil haar heel graag opsporen.
Verder ben ik op zoek naar afstammelingen van haar, in het bijzonder een schimmel, haar dochter. Haar naam was Salal.
Wie heeft een afstammeling van Larissa?? Nogmaals: A 3950. Haar vader was Purpur, haar moeder Joy Solitha. Alles wat met haar te maken heeft is interessant voor mij.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-08-12 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 11:42

Hoi,

ik ken de merrie niet die je zoekt maar via www.avsweb.org en dan studbook online kun je nakomelingen van haar vinden, en misschien kun je een mailtje naar hun wagen of bij hun bekent is wie de laatste eigenaar is/was en kom je zo misschien in contact met ze ;)

Marengo's Falucia Merrie 12/05/1991
Al-Nus Sorrella Merrie 01/01/1993
Al-Nus Sjahpur Ruin 22/01/1994
Al-Nus Sadiq Ruin 25/02/1996
A.N.SalafMinAllah Merrie 20/06/1997
Al-Nus Sukran Hengst 27/07/2000

iig succes :)

Janneke293

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:11

Hoi,
Het toeval wil dat ik 2 jaar in de boerderij van Klooster heb gewoond in Papenvoort. Ben net verhuist :-)
Het klopt idd dat hij naar Duitsland is vertrokken en na ruim een jaar zijn paarden heeft opgehaald.
Echter is het minder leuk dat hij, voordat hij weg ging, een groot deel van de paarden naar de slacht heeft gebracht.
Voor mij is bekend dat er in ieder geval 2 in leven zijn gebleven, want daar heb ik namelijk voor gezorgd in de tijd dat Klooster al in Duitsland zat. Een van die paarden is A.N.SalafMinAllah Merrie 20/06/1997, een prachtige en pittige schimmel merrie. De ander was een ruin genaamd Proton. Hoe het nu met de paarden gaat weet ik niet, want Klooster heeft niets meer van zich laten horen sinds hij (eindelijk) de paarden heeft opgehaald (dat was eind januari 2012).

Kan je hier wat mee?