Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pollylove23 schreef:Zetten jullie de pony aan het halter vast?
wij doen dat wel en dan kan je pony mischien niet meer stijgeren
NinaCharlie schreef:Je moet wel opletten, iemand geeft hier de tip om de stang lager te hangen, als je dit te laag doet heb je kans dat je paard er ''op gaat zitten'' en daar heb je dan je volgende probleem
LuffB schreef:Je kan je stang verhangen, maar ik lees dat ze van een anderhalf, naar een tweepaards is verhuisd. Een optie is om het tussenschot eruit te halen en haar in de grote tweepaardstrailer te verhuizen. Goed vastzetten aan beide kanten van het halster, zodat ze zich niet kan omdraaien, maar misschien dat het dan wat beter gaat.
Verder veel oefenen en soms gewoon hele kleine stukjes rijden en haar daarna er al weer thuis uitladen, zodat ze weet dat ze weer gewoon thuis komt (of juist ergens heen waar ze iets heel leuks gaat doen). Succes!
Alane schreef:zet hem er achterste voren in, maak hem vast aan de achterste stang en de pony kan niet onder de stang door.
Roos_Herco schreef:Alane schreef:zet hem er achterste voren in, maak hem vast aan de achterste stang en de pony kan niet onder de stang door.
Ik las dat het probleem is opgelost, maar toch wil ik even op deze reactie reageren.
Ik zie nooit een paard achterstevoren in de trailer staan, is het dan ook niet gevaarlijk om je pony achterstevoren in de trailer te zetten?
Volgens mij hanggen de ringen niet voor niks voor.