Herfstvakantie El Rancho Criollo (ervaring en wie gaat ook!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HealthTIES

Herfstvakantie El Rancho Criollo (ervaring en wie gaat ook!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 13:17

Ik denk er over om in de herstvakantie een midweek te boeken bij El Rancho Criollo in de Franse Ardennen.
Heeft iemand ervaring met deze ranch en zijn er misschien mensen die ook in de herfstvakantie geboekt hebben.
(Man en kinderen blijven thuis, dus lijkt het me leuk om mensen te ontmoeten die ook gaan in dezelfde periode)

Reformer

Re: Herfstvakantie El Rancho Criollo (ervaring en wie gaat ook!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:19

Stuur rdphoto eens een berichtje op bokt! Zij heeft bij el rancho criollo een aantal weken gewoond en gewerkt voor stage. :)

nova2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:18

Wij zijn hier drie jaar geleden geweest.
is allemaal erg netjes. helaas geen goed ervaring gehad met de galop.
Als beginnen rijder meteen gehaast de eerste middag op het paard de bossen in... geen rijervaring maar wel even een galop afdwingen door de eigenaar.

Voor de rest is de omgeving leuk, de accomedatie prima en de verzorging erg goed, ben je al gevorderd dan is het zeker erg mooi en leuk om te doen.

Maar ik zou voorzichtig zijn als je beginner bent! en ga nooit over je eigen grenzen heen. ik vind het persoonlijk onverantwoord om beginners met 8 mensen ( enige met ervaring maar de helft niet) het bos in te sturen en deze mensen meteen voor het eerst van hun leven een galop te laten doen!

Overigens heb ik er een verschofen rugwervel aan over gehouden.. ze lieten mij als beginner als laatste achter de groep aan racen.. terwijl alle paarden al het bospad om waren mocht ik nog even er achteraan.. gevolg ... uit de beugel schieten en maar met veel moeite op het paardje gebleven.

Voor de rest is de eigenarese een schat en de paardjes zijn ook braaf, omgeving is mooi en spannend om te rijden ... en wat dat betreft een aanrader.

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:33

Lijkt me opzich wel leuk om daar ook eens heen te gaan.
Hoe ga je daar heen? Neem je het weekarrangement of het weekendarrangement?

HealthTIES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 16:02

Ik ben er nog niet helemaal uit, omdat ik nog zit te wachten op een opdracht die wel of niet akkoord gaat komen. Heb wel geinformeerd en er is nog plaats in de midweek. De kosten zijn 395 en de 1-persoons toeslag 80,- (als ik het goed heb onthouden) Ik hoop dat ik deze vakantie kan gaan, maar mocht het niet lukken, dan boek ik zeker in een andere week!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:59

ben er ook een midweek geweest, was helemaal geweldig. Heb express om de braafste en rustigste paardjes gevraagd (al zijn ze allemaal erg braaf) omdat ik buiten rijden behoorlijk eng vind. Maar heb die week dingen gedaan die ik nooit van mezelf had verwacht, dus voor mij was het helemaal geweldig :D.

Ik vind wel dat je je evenwicht op een paard moet kunnen houden om heen te gaan (tenzij je in de beginners groep rijd miss.. Ik ben nog voor het hoogseizoen geweest, dus reden we maar met 1 groep).

voor de rest, dikke aanrader!
Met de auto ben je er zo, is goed te doen, prachtige omgeving, leuke paarden en echt heerlijk eten!

mirjamalfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:31

denk er ook over om daar een midweek heen te gaan.
ligt eraan of het met vakantiedagen gaat lukken.
;)