Ik wilde een nieuwe rijbroek bijkopen in donkerbruin. Eindelijk had ik een fijn model gevonden, de Cavallo Florestan (bleu label collectie) en sinds ik deze broek ontdekt heb koop ik niets anders meer! Maar nu zie ik tot mijn verbazing dat deze overal in de uitverkoop is en mijn maten overal uitverkocht zijn. Iemand enig idee of ze daadwerkelijk helemaal gaan verdwijnen? Deze broek was namelijk betaalbaar, zit als gegoten en is slijtvast. Heb al zoveel modellen rijbroeken geprobeerd en ben nu aan het rondkijken voor een alternatief, maar dat is op z'n zachtst gezegd niet gemakkelijk! De meeste rijbroeken waarvan het model en de stof me aanspreekt, zijn allemaal van die heupmodellen en daar kan ik dus echt niet tegen, heb het idee dat ik de hele dag m'n broek moet staan ophijsen Tips voor een gelijkwaardig alternatief, zonder kunstlederen zit, zijn ook welkom!
Deze gaan inderdaad uit de collectie. Iets met dat de stof niet meer vand deze tijd is geloof ik. Zit met hetzelfde probleem, deze zitten net fijn gaan ze uit de collectie.
Waren een tijd terug bij de divoza voor een rijbroek voor mijn vriend die vond hem ook heel fijn zitten, maar in herenbroeken waren ze er al niet eens meer.
Ben nu druk aan het twijfelen of ik er zelf ook nog een wil halen aangezien er nog drie in de kast liggen en ik nu maar max twee keer per week rijd.
Shona_
Geplaatst: 06-08-12 08:33
Divoza heeft ze idd afgeprijsd, en volgensmij heeft http://www.dekroo.nl ook nog enkele maten. Altijd lastig he, als een model eruit gaat wat je goed bevalt
Wanja
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-12 19:02
Ik heb op internet al zitten speuren, maar helaas is mijn maat overal uitverkocht! Dat wordt dus zoeken naar een alternatief!