Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hoef ze meestal niet in te lopen. Ik loop altijd al heel lang op de laarzen en het is nog nooit pijn gaan doen. Maar toch bedankt allemaal, leren laarzen zijn helaas te duur voor mij..
maar dat zou ook maarzo kunnen! Ik heb wel sinds kort nieuwe sokken
zal eens andere aan gaan doen

_Gerdien_ schreef:misschien 'broeit' het wat teveel in rubberen laarzen. Dan zou ik katoenen sokken proberen, eventueel een paar keer verwisselen zodat je voet goed droog blijft
Ik heb zelf trouwens wel eens met te dunnen sokken een stukje behang eraf op m'n enkel, daar schuurt de laars een beetje met het lopen
Ik heb zelfs in mn leren snel last van blaren, mn sok moet maar een klein beetje verkeerd zitten en ik heb weer bingo.. Bij de kruidvat hebben ze blarenpleisters van eigen merk, die zijn erg goed tegen de pijn!
Amaranth7 schreef:Anti blaar sokken? nog nooit van gehoord, maar als dat echt werkt dan koop ik er meteen 10!Ik heb zelfs in mn leren snel last van blaren, mn sok moet maar een klein beetje verkeerd zitten en ik heb weer bingo.. Bij de kruidvat hebben ze blarenpleisters van eigen merk, die zijn erg goed tegen de pijn!