[PG] Hoe is het met mijn knappe merrie???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxemmely

[PG] Hoe is het met mijn knappe merrie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 13:41

Ik ben erg nieuwsgierig en bezorgd over mijn oude verzorgpaardje.
Ik heb haar een aantal jaar verzorgd en het was letterlijk mijn alles! Ik heb een erg moeilijke tijd achter de rug en zij heeft me er echt doorheen geholpen.
Omdat ik zo een goede band met haar had en ze zoveel voor me betekende maak ik me erg veel zorgen om haar.
Sinds ik gestopt was met haar te verzorgen heb ik verschillende verhalen van andere gehoord dat het flink achteruit ging met haar gezondheid, ze zou zelfs een gezwel gehad hebben bij haar kaak.

Het is een donkerbruine kwpn merrie van nu 20 jaar. Ze heeft 4 witte voetjes en een bles. Het bovenste deel van de bles heeft wat kleine kronkels en verder loop hij steeds breder naar beneden tot op haar lippen. Ze is van een stalling in Ossendrecht, Noord-Brabant verhuisd naar, wat mij verteld is, een kinderboerderij in Utrecht. Of het hier om de provincie of echt de stad Utrecht gaat weet ik niet!

Wie o wie kan mij vertellen waar precies mijn vriendinnetje staat en hoe ze erbij staat

Sorry voor de grote foto's
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-08-12 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

lissie_zigorJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:56

ze lijkt heel erg op een paardje die ik ken... maar weet je misschien haar naam? want dan weet ik zeker of het die is...

groetjes

lisanne2012

Re: [PG] Hoe is het met mijn knappe merrie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:03

volgens mij staat zij nu op marktplaats te koop,is gebruikt als fokmerrie ook als ik het goed gelezen had ?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 18:49

lisanne2012 schreef:
volgens mij staat zij nu op marktplaats te koop,is gebruikt als fokmerrie ook als ik het goed gelezen had ?

Echt? :( Zou je alsjeblieft die advertentie over prive bericht naar mij door willen sturen??

En ze heet trouwens Kelvira

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 23:46

Het antwoord is er al en helaas ook al waar ik bang voor was... ze is naar de slacht gegaan ;(

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:54

Wat enorm triest voor je, sterkte.
Hier een slotje.