Mijn geplande vakantie met mijn paard is in het water gevallen (heel de boel georganiseerd door een vriendin, heel handig, was niet de bedoeling dat ik oorspronkelijk mee ging, maar is anders uitgedraaid, maar toch niet volgens planning, bladiebla, lang verhaal kort)
Ik probeer dus nu een andere vakantie geregeld te krijgen, deze keer eentje waarbij ik mijn paard WEL kan mee nemen, in mijn eigen wagen en niet zoals vorige keer in de wagen van de vriendin, die ze helemaal aan gort getrapt heeft
Datum? Rond het weekend van 30 september.
Waarom? Dan is er een Endurance wedstrijd in Lichtaart (ik veronderstel dat die doorgaat?) wat ik graag doe, maar te ver is om gewoon even heen en weer te rijden met mijn wrak van een vrachtwagen. Dan ben ik te geradbraakt om een Endurance te rijden en mijn paard denk ik ook. Een weekendje eromheen knutselen is dan wel zo handig.
Wat zoek ik? Een camping (mag ook hotel zijn), vriendelijke prijs hoewel het niet spotgoedkoop hoeft te zijn. Ik heb wel wat marge. En mijn paard moet op de locatie zelf gestald kunnen worden, zodat ik zicht heb op mijn dier. + weidegang! Mijn merrie heeft helaas te veel karakter om haar enkele dagen op rij op te sluiten in een box. Dan breekt ze het kot af, net zoals die vrachtwagen van die vriendin
Maar hoe vind ik nu die camping/hotel? De stad lichtaart aanschrijven? Naar een reisbureau? Internet afstruinen tot een gat in de nacht? Al het vorige samen? Of weet iemand hier een camping of hotel die aan mijn eisen voldoet?
Geef me mijn paard, een route en een locatie en ik ga er zorgeloos een ritje gaan doen. Maar overnachting vinden?
Wie kan me tips geven?