Niet op de startlijst, maar wel een bevestiging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Niet op de startlijst, maar wel een bevestiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 12:10

Hallo allemaal,

Op 11 juli had ik mij ingeschreven voor een wedstrijd van 5 augustus. Op 11 juli zelf kreeg ik ook een bevestigingsmail dat ze mij op de lijst zouden zetten. Nu zijn de startlijsten er en ik sta er niet op. Ook wordt nu aangegeven dat je alleen nog maar op de reservelijst geplaatst kan worden.

Aangezien ik er al zo vroeg bij was, zou ik het niet eerlijk vinden als ik op de reservelijst kom en vooral niet na de bevestiging.
Ik heb alles ook nog een keer doorgestuurd naar de vereniging maar ik krijg geen reactie meer terug.

Nu vraag ik me dus af hoe ik verder moet handelen. Want eerlijk is eerlijk dit klopt niet helemaal.
Iemand tips?

Vjestagirl

Re: Niet op de startlijst, maar wel een bevestiging

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:11

Bel de betreffende vereniging? Die kunnen het voor je uitzoeken, wij niet.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:12

Toevallig, ik heb ook een keer precies hetzelfde gehad!

Heb er toen diverse mails uit gedaan naar de vereniging en ook 'bewijs' mails dat ze me op de startlijst zou zetten e.d. Was gewoon haar eigen fout dat ze me er niet opgezet had!

Ik ben uiteindelijk ergens anders gestart, het hoefde van mij niet meer op die manier, ze hield voet bij stuk en ik kon er niet meer bij, alleen op de reserve lijst..

Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt :)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:13

Ik denk ook dat je niet anders kan dan nogmaals contact opnemen met de vereninging. Het is inderdaad niet fair dat je wel een bevestiging krijgt, maar niet op de lijst staat, maar alleen de vereniging kan daar iets aan doen :)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 12:27

Aranel schreef:
Toevallig, ik heb ook een keer precies hetzelfde gehad!

Heb er toen diverse mails uit gedaan naar de vereniging en ook 'bewijs' mails dat ze me op de startlijst zou zetten e.d. Was gewoon haar eigen fout dat ze me er niet opgezet had!

Ik ben uiteindelijk ergens anders gestart, het hoefde van mij niet meer op die manier, ze hield voet bij stuk en ik kon er niet meer bij, alleen op de reserve lijst..

Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt :)

Zo'n gevoel heb ik nu ook een beetje ja.
Jammer genoeg zijn er geen andere wedstrijden meer in de buurt die nog niet vol zijn.
Maarja ik blijf maar gewoon mailen en bellen totdat ik reactie krijg.
Want het erge met het bellen is, dat ze er alleen een algemeen nummer van de manege erbij hebben gezet.
Dus als ik bel, is het al snel van ja daar gaan wij niet over...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 13:07

Dat gebeurt wel eens, is vast gewoon een foutje. Ik zou op alle nummers die je beschikbaar hebt iig een boodschap achter laten (hebben ze daar bij die manege geen rechtstreeks nr van het secretariaat?)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 14:36

Heb vandaag een mailtje terug gekregen. Er stond in dat ze de inschrijving over het hoofd hadden gezien maar dat er net toevallig eentje had afgemeld...
Nouja gelukkig weet ik het nog op tijd.

Chantal1609

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:33

gewoon even mailen
heb ik ook meerdere keren gehad, dan zijn ze je of vergeten of hebben ze tot een bepaalde tijd de inschrijfingen verwerkt