wat is nou precies een haardonnut?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RobinBuck

wat is nou precies een haardonnut?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 15:10

je ziet wel eens van die haardonnuts voor met wedstrijden, alleen waarvoor is het nou precies en is het juist voor kort of lang haar of maakt t niet uit? en doen je dr dan ook nog een netje over heen?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:12

Je haar hoeft niet heel lang te zijn om zo'n donut te kunnen gebruiken. Het is eigenlijk een rol waar je je eigen haar omheen doet en netjes "afwerkt" met een netje erover heen. Ik gebruik zelf altijd zo'n donut....
Hier wat instructie filmpjes. Deze filmpjes zijn dan wel niet speciaal voor dressuur maar dan kun je het principe bekijken.http://www.youtube.com/results?search_q ... KfCDP-x4Z4

Hommage

Re: wat is nou precies een haardonnut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:13

Met niet al te lang en dik haar kun je er hele mooie gladde knotten mee maken, ziet dr altijd erg netjes uit. Helaas is het voor mij niet te doen, heb gigantisch dik haar en krijg m'n cap niet eens meer op als ik een knot met donut maak. Het is wel een kunstje om hem er mooi in te krijgen trouwens.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:15

ik denk dat het mooier is als je het gebruikt, maar helaas mijn haar past nauwelijks in een netje zonder een donut, dus met gaat het waarschijnlijk helemaal niet lukken..

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:44

Ik gebruik het doordat ik iet heel lang haar heb en met zo‘n donut lijkt het heel wat :)