Ik heb op de manege waar ik vroeger reed altijd heel veel plezier gehad met Henky, door hem ben ik echt van paarden gaan houden. Ongeveer 2 jaar geleden werd Henky verkocht aan Manege Wildhoef - Den Haag. Ik kreeg altijd leuke foto's toegestuurd en ik was blij om te weten hoe het met mijn 'maatje' ging!
Maar nu is hij 2 dagen geleden weg gegaan, het meisje die mij altijd over hem verteld zegt dat de eigenaar hem verkocht heeft, en hij naar een grote wei zal gaan. Ze willen niet zeggen waarheen. Maar dit kan ook betekenen dat hij word geslacht.. Ikzelf kan dat laatste moeilijk geloven omdat Henky niets mankeerde, maar je weet het nooit natuurlijk..
Ik vind het heel erg om deze onzekerheid te hebben
en ik wil eigenlijk gewoon weten waar hij is. Ik hoop heel erg dat een bokker Henky heeft overgenomen, of het is opgevallen dat iemand er een bv. weidemaatje bij heeft gekocht
Henky is op Zondag 29 juli weg gegaan. Het is een ruin van rond de 20-25 jaar oud en hij is een kruising van rassen. Hij heeft een stokmaat van rond de 1,40.Hij heeft een redelijk opvallende bles en een wit achterbeentje (links meen ik..)

http://6.media.hyves-static.net/6019547 ... 54781.jpeg
Als iemand iets van hem weet of denkt te weten, ik zal het heel fijn vinden!
Dankjewel alvast