Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
velvet182 schreef:okee thanks ja heb al meerdere malen een cursus geprobeert maar werd er echt niet beter op. en na een jaar lang in de trailer zitten kwam er wel wat verbetering in maar mijn paard is egt bang denk want zodra ze iets hoord in de buurt van de trailer raakt ze in paniek . ps ik weet dat ik veel type fouten maak kan er weinig aan doen zoiets heet dislyxcie of hoe je et ook schrijft !! vind et een beetje bot van je dat je gelijk zo een reactie plaats als et enige wat ik vraag is om tips en dan gelijk zo een reactie sorry maar vind het nou niet egt vriendelijk en ja ben 18 !! maar mensen thanks voor de tips ik ga nog ff verder zoeken want heb et meeste al geprobeert maar mischien kom ik nog wat tegen xxx
xx velvet182 schreef:en sorry dat ik het zeg maar is wel beetje kinderachtig om iemand met dyslexie zo naar beneden te halen. door spellingscontrole enzo naar me te sturen !! ik doe me best en als het je niet bevalt kan je beter maar niet op mijn berichten reageren
maar dankje mensen heel fijn dat iedereen mee denkt Yttel schreef:Mijn paard wou ook niet op de trailer. Ze was ook zeer angstig maar, op het laatst werdt het een psychisch spelletje. Wie beweegt wie? Zie dat er een vrouw uit Drenthe is geweest? Toevallig Alie Vegters? Ze is twee keer bij m'n merrie geweest en nu loopt ze er zo op! Alie werkt met de Antoinette de Bodt (sorry als ik het verkeerd schrijf!) manier. Dit werkt echt goed! Misschien een aanrader om te proberen?
Evelijn schreef:Kijk eens of een van deze mensen in de buurt wonen
http://www.diagonaal-paardenvervoer.com ... ailerladen
Ik heb Anna Bron bij mijn paard gehad en hij laadt nu super.
Brainless schreef:Yttel schreef:Mijn paard wou ook niet op de trailer. Ze was ook zeer angstig maar, op het laatst werdt het een psychisch spelletje. Wie beweegt wie? Zie dat er een vrouw uit Drenthe is geweest? Toevallig Alie Vegters? Ze is twee keer bij m'n merrie geweest en nu loopt ze er zo op! Alie werkt met de Antoinette de Bodt (sorry als ik het verkeerd schrijf!) manier. Dit werkt echt goed! Misschien een aanrader om te proberen?
Alie werkt samen met Annemarie van der Toorn en Karel Bauer.
(al die namen ook!)(haal echt hele verschillende personen en namen door elkaar heen!
) velvet182 schreef:ik heb via freestyle cursussen met haar gewerkt dat was 2 jaar terug met een vrouwtje uit drenthe weet alleen niet meer hoe ze heet ik stuur de naam als ik het weer kan herrinneren. ja ik heb dus al 2 jaar elke dag minimaal een uur in de trailer gezeten en als et een paar keer goed gaat dan opeens moet je weer over nieuw beginnen. dat is het frustrerende eraan. maar ik blijf volhouden en ben al flink aan het sparen om iemand te laten komen die me paard mischien wel kan helpenxx