maar ik zag heel veel mensen die niet met hun paard mee de trailer in lopen maar juist naast de trailer staan en dan hun paard met een lang touw en een zweep de trailer in begeleid.
heeft iemand een idee waarom ze dat doen en of dat beter is?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Het is ook een kwestie van vertrouwen van je paard, dat hij zonder jouw erbij die trailer inloopt.
En stuk veiliger voor je ook. Ik weet niet of je weleens op een trailer hebt gestaan met een paard dat over de voorstang heen kwam?

Aestrith schreef:Heel makkelijk als je alleen bent, dan kan je gelijk de stang er achter doen. En geen geprop in de trailer waarbij je misschien door je paard aan de kant wordt gedrukt.
Daar was ik echt niet op gekomen.Jorinda__ schreef:Aestrith schreef:Heel makkelijk als je alleen bent, dan kan je gelijk de stang er achter doen. En geen geprop in de trailer waarbij je misschien door je paard aan de kant wordt gedrukt.
Joh wat een ideeDaar was ik echt niet op gekomen.
Als ik er voor loop dan vind mijn paard het maar al te gezellig op de klep, dus ik zal binnenkort eens proberen of het op deze manier wel lukt. Niet geschoten, altijd mis.