KNHS Lidmaatschap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lotteettol

KNHS Lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 13:12

Hallo,

Momenteel ben ik lid van een rijvereniging bij mij in de buurt. Dit lidmaatschap loopt per kalenderjaar en zeg ik op per 1 januari 2013.

Nu heb ik nog een startpas via de rijvereniging voor wedstrijden.

Nu wil ik de KNHS opzeggen, zodat ik geen startpas meer heb. Dit moet je dit via de rijvereniging doen en dan zeggen zij dit voor jou op begrijp ik of moet je dat zelf ook nog doen? Ik wordt uit die website van de KNHS echt niet wijzer. Er staat ook weer iets over individueel lidmaatschap. Ik krijg bijv. ook elke maand Paard&Sport.

Is het handig om lid te zijn van de KNHS, wat zijn de voordelen ervan. Ik ben recreatieruiter, geen wedstrijden en ipv rijlessen op de vereniging ga ik priveles nemen. Heeft het nog toegevoegde waarde.

Wie kan mij verder helpen.

****svp geen reacties van kijk op de site, ik heb heb alles uitgeplozen en kom er niet uit*****

Lotteettol

Re: KNHS Lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 10:53

Niemand die mij kan helpen?

Angeline1990

Re: KNHS Lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:55

Volgens mij kun je bij mijn KNHS je startpas afmelden. Anders even de KMHS bellen hoe je precies kunt afmelden

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 11:01

Lidmaatschap van de KNHS (16,30 per jaar) heeft alleen zin (mi) als je nog eens een keer een impulswedstrijdje wilt gaan rijden in welke discipline dan ook. Anders zou ik het hele lidmaatschap opzeggen. Opzeggen van je startkaart kun je inderdaad doen via "mijn KNHS" op de site van de KNHS. Dat is echt zo gebeurt.