Het word tijd voor een nieuw vliegenmasker en nu was ik benieuwd naar welke jullie het beste vinden. Met of zonder oren? Heb ook van die nieuwe gezien die helemaal aansluiten, iemand daar ervaring mee?
ik heb van harry horse ga morgen uit proberen want die vliegennetjes zijn niet te doen me paard werd helemaal gek ging helemaal door dolle heen hoop dat dit werkt
Ik heb er een van Waldhausen, zonder oren. Echt een super fijn ding en past perfect. Erg goede kwaliteit heb hem al meer als een jaar en hij is nog helemaal heel, ook geen kleine gaatjes.
fabiee
Geplaatst: 06-08-12 10:07
Ik ben erg tevreden over het vliegenmasker van Supermask. Tegen vliegen maar ook als bescherming tegen de zon. Tevens al het 3e seizoen dat ik hem gebruik!
Ik heb een oude van hh die is wel fijn, maar vrij plat. Verder nieuwe van hh maar merk dat daar toch nog vliegen tussen kunnen of hun wimpers erin kunnen. 2x een blauw zwarte panty achtige die zijn wel fijn en sluiten mooi aan, af en toe zitten ze wel wat gedraaid, een zwarte panty maar met heel veel stof/gaas rond de ogen, is daardoor al meer keer stuk gegaan en gemaakt. Die van BR slaan nergens op, veeeeel te lange elastiek onderaan, kunnen wel 2 hoofden in. Elastiek ertussen uit en dan passen ze vrij ruim. Maar welke ik zelf erg mooi vind, zijn die van field relief van de paardendrogist.