[EG] maret van de stend vorige eigenaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mickey2

[EG] maret van de stend vorige eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 15:05

heyy iedereeen,
ik heb mijn paard gekocht 2 jaargeleden van een handelaar die had der nog maar een week hij wist van der achtergrond bijna niks
nu bne ik opzoek naar de eigenaaren hier voor !
in haar paspoort staat het ingevult maar is het daarna door gekrast... dus dat kan ik neit meer lezen :SS
ik he dus wel iets van de vorige eigenaar gevonden : op bokt heet ze westernbabe maar ik heb der als wel 20 mailtjes gestuurd en ze heeft in 2006 pas voor het laatst op bokt ge kregen . weet iemand iets van mij paard of van de vorige eigennaar?
wat info over mijn paard :
naam; maret van de stend
vader; animo hf-k-143
moeder; mariska van kerkhoven

xx
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-08-12 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:54

Deze video is van 2009: http://www.youtube.com/watch?v=xQbBkg8mKLc ... ik neem aan dat het dan langer dan 2 jaar geleden is dat je Maret hebt gekocht?

En dan is er deze van een andere bokker: [EA-CO] in prijs verlaagd! met spoed!! 2 haflingers en shet kruising
[OV] [EG] Maret en Mabel van de stend. 8 en 7 jarige haflinger

?? misschien een hele stomme vraag ... maar zouden er twee haflinger merries met dezelfde naam kunnen zijn want de datums kloppen niet.

Ivm Westernbabe .. "vorige eigenaar werdt ze maira genoemd' ...misschien is dit haar officieel naam?

Zou je niet de Stamboek kunnen navragen?

Balou_k

Re: [EG] maret van de stend vorige eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 19:46

Michelle groeneboom heeft een haflinger met die naam gehad.

Maar de.afstamming is niet hetzelfde..

mickey2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 21:10

dat is het hele probleem dus er zijn 2 maret´s van de stend !
echt heel erg raar veel klopt er niet maar de haflinger van michelle groenenboom dat is NIET mijn haflinger !
ze lijken ook veel op mekaar maar dat is echt een ander !
ik heb inmiddels de fokker al meerdere keren gebelt neemt niet op en he tis te ver van mij om een keer langs te gaan helaas.
als iemand hier iets van weet verder van die andere maret van de stend ! zeg het alstjeblieft!

x heel erg bedankt