Volgende maand moet mijn 2,5 maand jonge shetlandveulen naar de keuring Maar ze houd van spelen, en lekker rollen. Maar aangezien ik haar natuurlijk voor de keuring ga wassen, en ze vosbont is... Wil ik iet dat haar witte na het wassen bruin is, en dr manen ook heel vies.
Is het verstandig een zomerdeken met hals die dag op te doen? Want fleece lijkt me im de zomer te warm.
ikke_draver
ik vind dat je een veulentje helemaal niet een deken op moet willen doen. (persoonlijke mening)
ik heb zelf een witte pony met wasverzachter gewassen (zo kun je alles gewoon afvegen als ze droog is ) of je moet wassen met Cowboy magic ( wit blijft wit en de al te veze plekken kun je na t rollen gewoon ff insprayen en dan is t weer schoon) ( white in Yellow out )
Ja ok, maar de wei is in het begin sjompenat.. En daar mag ze graag rollen. En aangezien de keuring s ochtend om 9 van start gaat, en het een halfuur rijden is. Heb ik smorgems geen tijd om de dan te wassen..
Ikke_draver waarom zou jij een veulen geen deken om doen?
dat word m niet. ik moet vroeg bij de paarden zijn 9 uur begint het en we moetn al paar x heen en weer ridjen aangezien er 12 merries en 12 veulens mee gaan.