Wij gaan binnenkort verhuizen met onze paardjes naar Klein zundert. zijn er meer mensen in de buurt die regelmatig buiten rijden. Lijkt me leuk om de omgeving te leren kennen
ook zoeken we nog een plek waar we onze mest kunnen brengen.
risky
Geplaatst: 29-07-12 17:31
Hoi, Ik woon in Zundert en ken zo'n beetje ieder zandpaadje in de regio haha , bijna wekelijk maak ik nieuwe trainingsrondjes voor onze endurance. Mocht je vanuit je nieuwe adres niet weten hoe je in het bos moet komen of je wil weten hoe de ruiterroutes lopen laat het dan maar even weten want ik heb ze allemaal op kaart staan in afstandmeten.nl
Vanuit Klein Zundert rij je zo naar het bos de Pannenhoef en vanuit daar kun je doorrijden naar de Buisse hei (Achtmaal). Beide bossen hebben een ruiterpad, als je naar de andere kant van Zundert gaat dan heb je het bos de Goorden en de Krochten ook hier loopt een ruiterroute doorheen maar dit is maar een klein bosje.
Kijk maar eens op googlemaps naar de omgeving, als je een trailer hebt dan is de Rucphense hei ook heel dichtbij en daar kun je echt heel lang rondrijden zonder een tweede keer over hetzelfde pad te rijden.