iemand tips? soort brandwond aan de binnenkant van men been

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

iemand tips? soort brandwond aan de binnenkant van men been

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 22:51

hallo,

ik heb een soort van brandwond aan de binnenkant van men been (ter hoogte van men knie)
nu ik kan niet rijden, doet te veel pijn
maar ik heb donderdag een strandrit die ik nietm eer kan afzeggen

iemand tips over wat ik het beste kan doen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 22:57

Je zou bij bijvoorbeeld de apotheek kunnen informeren naar een speciaal soort pleister (soort van second skin) Heb ik gebruikt en vond hem erg fijn (wond geneest ook goed dan)
Succes in het ieder geval!

Noissue

Re: iemand tips? soort brandwond aan de binnenkant van men been

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 12:57

Ik weet niet hoe groot de wond is, maar je hebt van die blaren plijsters die dan de druk verlagen.
Ik gebruik ze ook altijd als ik mijn hak kapot heb van nieuwe schoenen, blijven super goed zitten en er zijn verschillende maten. Dat zou misschien kunnen helpen.

Succes!

Aukelizzy

Re: iemand tips? soort brandwond aan de binnenkant van men been

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:48

Je gaat je ritje toch niet afzeggen voor een brandblaar... Waarschijnlijk heeft je broek met rijden een beetje dubbel gezeten of zat er een een stiknaadje verkeerd. Als je er nu zo'n blarenpleister op plakt kun je vandaag heerlijk rijden.. Veel plezier.. Het wordt prachtig weer voor een strandrit..

AkechetaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 21:18

De ouderwetse uierzal (in de beige/gele blikken) helpen goed voor de genezing en verzachten ook. Voor de buitenrit zelf zou ik inderdaad zo'n blarenpleister kopen.
Als het heel warm is rijdt ik me wel eens kapot bij mijn zitvlak, en als ik er een blarenpleister op plak kan ik weer dagen zonder pijn vooruit.

Veel plezier met je strandrit. Gewoon gaan hoor, ookal doet je knie zeer. Op het strand vergeet je alles :)