Eigenaar gezocht van boy. vos-ruin-5 jaar-ong. 1.40-L niveau

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ymkeexxx

Eigenaar gezocht van boy. vos-ruin-5 jaar-ong. 1.40-L niveau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 16:31

Sinds gisteren is er een nieuwe pony binnengekomen. Het is een 5 jarig ruintje van ong. 1.40 hoog en zal nog iets doorgroeien, het is een vosje en L startgerechtigt. Ook kan ie super springen (wat ik erg graag doe). Hij is wat forser gebouwd dan de andere pony's en wat een hals! Mooi dik en vol met spieren!
Ik mocht er gelijk op rijden en WAUW! De hele tijd aan het teugeltje, stap draf en galop. Ook heb ik gelijk nieuwe dingen van hem geleerd zoals, wijken, achterwaarts en schouderbinnenwaarts.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar het mogelijke baasje. Want wat een bijzondere pony is dit.
En eigenlijk moet het ook een beetje snel want het is een handelsstal dus hij wordt over een week of 2 weer verkocht...

Dus.. wie kent boy?
vos-witte voetjes-kolletje-volle dikke staart-korte manen-dikke gespierde hals-L niveau

Groetjes!

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 21:37

Foto??

ymkeexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 22:02

Kabouterdans schreef:
Foto??

ik heb er hellaas geen foto van want hij is er pas 2 dagen...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:18

Uit de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht:

Citaat:
Het is toegestaan om een topic te openen om informatie te vragen over het verleden van een manege of lease/verzorgpaard/pony. Hiervoor geldt wel dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost.

Omdat de toestemming van de eigenaar van deze pony ontbreekt gaat dit topic op slot.