Eurostar Ruby KNEE of Eurostar Ruby FULL

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Eurostar Ruby KNEE of Eurostar Ruby FULL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 16:21

Ik ben helemaal weg van deze rijbroek in kleur Umber!

Vandaag heb ik de Eurostar Ruby Full aangehad in de kleur Umber (beige), deze heeft een leren zitvlak in de kleur Donkerbruin, super leuke combi, maar ik rijd net zo lief met een stoffen zitvlak en die is uiteraard ook weer ietsje goedkoper..

Dus:
Welke kleur is het "rondgenaaide zitvlak" van de Eurostar Ruby KNEE (met stoffen zitvlakken)? Is deze geheel Umber/beige? Dat idee heb ik namelijk.. Vond die dubbele kleuren juist wel leuk.

Afbeelding

x_Milou

Re: Eurostar Ruby KNEE of Eurostar Ruby FULL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:19

http://ooteman.nl/media/p_full_83853_Eu ... nLogoo.jpg
Deze foto vond ik, zo te zien dus alleen kniestukken, in umber.
Eurostar Laureta heeft ook diezelfde kleursamenstelling, weet niet of die er ook zonder zitvlak is met wel de bruine stretchstukken. Bij ooteman stond hij er in umber niet op en op de site van es vind ik m helemaal niet terug

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 12:27

ik heb ze in handen gehad, volgens mij is de Knee met umber zitvlak, dus geen chocobruin als de full als ik het me goed herinner

Coentjuh

Re: Eurostar Ruby KNEE of Eurostar Ruby FULL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 18:40

Nu hoor ik van de ene shop dat de KNEE geheel umber is.. en van de andere webshop dat de KNEE stoffen donkerbruine knievlakken heeft...

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 20:59

Coentjuh schreef:
Nu hoor ik van de ene shop dat de KNEE geheel umber is.. en van de andere webshop dat de KNEE stoffen donkerbruine knievlakken heeft...

bel/mail morgen anders even met Epplejeck, dan weet je het morgen direct zeker ;)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 13:17

Krijg toevallig net van een andere webshop een berichtje terug dat de broek inderdaad alleen donkerbruine kniestukken heeft.. Hmm iemand een foto?

EDIT: en inmiddels weer berichtje van EJ die de broek zelf in haar handen gehad heeft.. Alleen de FLEX stukken onderaan je been zouden bruin zijn.