Hoi, ik heb zondag wedstrijd en mijn trailerlamp is vandaag kapot gegaan. Waar kan ik hem wegbrengen, liefst zo dicht mogelijk bij omg. de Bilt? En wie kan het maken binnen een dag?
Suzannah
Geplaatst: 20-07-12 18:29
Vervelend! Misschien Van der Horst in Montfoort? Ze zijn tot 15.00 uur geopend.
[edit] 26 km van De Bilt
Succes!
Laatst bijgewerkt door Suzannah op 20-07-12 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ariebren
Geplaatst: 20-07-12 18:30
Geen vader, broertje, buurman of vriendje die handig is ??
kwikfit ook voor trailers?? kan je daar anytime terecht? linker knipper doet het niet en als ik een goede lamp op de kapotte fitting draai doet hij het ookniet. ik denk dat er kortsluiting is ontstaan
Kun je dit niet gewoon zelf doen???? Lampje verwisselen? Wat is er precies kapot?
frensje
Geplaatst: 20-07-12 22:31
Kwikfit heeft laatst een lampje van onze trailer gemaakt maar idd denk dat je bij veel garages zo langs kan ze moeten alleen wel het juiste lampje hebben.
zekering in de auto controleren. In boekje kan je vinden welke zekering voor je trailer knipper licht is.
Als de boel nat is geworden, hoop ik voor je dat alleen de zekering eruit ligt. Nieuwe zekering erin zou dan al wonderen moeten doen.
Heb je echt kortsluiting door of is de boel nog nat, heb je groter probleem.
Gewone garage of kwikfit etc. zou dit voor je moeten kunnen doen. Succes morgen.
slokkie
Geplaatst: 20-07-12 23:30
Kap openschroeven, zoveel mogelijk water er uit, vol wc papier stoppen (wel eerst stekker ontkoppelen van de auto, anders heb je kans op fik) en morgen met silicone spray inspuiten.(halforts of zelfs hema) Lampjes zijn daar ook te krijgen. Kap hierna wel goed af tapen zodat er geen water meer in komt.
edit: neem het lampje mee zodat je ze kan vergelijken.
ikke
Geplaatst: 20-07-12 23:36
alexandravdl schreef:
in de lamp zelf niet in de stekker
Hoe weet je zo zeker dat er kortsluiting in de lamp zit?? Ik lees namelijk nergens dat de knipperlichten van de auto het ook niet meer doen?! Er is maar een idioot in autoland die het verzint om de aanhangersteker apart af te zekeren en die idioot ben ik.........
Bij een van onze vorige auto's zat de trailer / caravan stekker electriek ook apart van de rest van de auto. Helaas bij mijn huidige auto niet, als je daar wat om zeep helpt is je auto ook meteen kapot. (humor was wel dat de ANWB zelfde foutje maakte als ik en er nog een zekering uit joeg, mijn zekeringen waren toen al op..... (ik was van huis en wou toch wel terug met remlichten))
Karreman
Geplaatst: 21-07-12 11:40
Tsjong jonge, moet je hiervoor al een topic openen??Dan ben je wel erg afhankelijk. Maaar, als je wegenwachthulp met woonplaatsservice hebt kunnen die je wellicht helpen.
gap
Geplaatst: 23-07-12 09:18
Je had ook bij ons tercht gekund, we zitten 25 min bij jullie vandaan!! www.zuidzijdetrailers.nl