Veiligheidshoedje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Veiligheidshoedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 10:33

Ik had onlangs een droom over dat ik met hoedje ging rijden. En toen werd ik wakker en had ik zoiets van ja balen dat gaat dus nooit meer gebeuren door het nieuwe reglement.
En om voor maar 1 wedstrijd toch nog een hoedje aan te schaffen is ook weer zo jammer.

Maar toen dacht ik weer aan de veiligheidshoeden. Eigenlijk is hier nog vrij weinig informatie over vrijgegeven en ik heb ze ook nog nergens te koop zien staan.
Lijkt mij dat dit binnenkort wel in opkomst moet komen aangezien de nieuwe regel per januari in gaat.

Weet een van jullie bokkers er wel al meer over of heeft iemand er al een gezien in een winkel?
Ik ben erg benieuwd :)

Angela

Re: Veiligheidshoedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:39

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 00:54

Dat was inderdaad ook de enige die ik tegen kwam. Ik hoop toch dat het binnenkort populairder gaat worden, want ik vind het wel een goede vervanging

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 01:01

Ik denk dat er wel enorme ontwikkelingskosten, danwel patenten op moeten zitten? Anders zou je inderdaad verwachten dat er nu ook al een divozavariant zou zijn :j

Het is straks toch voor die met hoedje mag rijden of aan de cap, of gaan sparen voor een veiligheidshoedje.. Ik had ook verwacht dat er al alternatieven voor dit dure exemplaar zouden zijn :j

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 22:56

Misschien komt het wel aan het einde van het jaar, tenminste daar ga ik voor duimen

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:01

Ik heb al jaren een soort cap waar je een hoed overheen zet. Word/ werd wel gebruikt in de mensport.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 21:16

Hoedje lenen van iemand? Overkopen op MP voor een prikkie?

De veiligheidshoedjes zijn te koop bij L'hiver (Uden) maar zeer prijzig.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:49

Ik wacht gewoon lekker tot het ontwerp zo is dat het er weer een beetje normaal uitziet en dan overweeg ik wel of ik een veiligheidshoedje koop of niet, vanaf januari start ik dan gewoon met cap.

De eerste veiligheidscaps waren ook geen gezicht qua ontwerp, maar tegenwoordig ziet het er allemaal prima uit.