Startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bb260

Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 23:01

Hallo allemaal,

Sorry als dit weeeer het zoveelste topic over de startkaart is maar ik snap het echt voor geen meter! Ik zal even mijn situatie uit gaan leggen.

In oktober wil ik starten met mijn paard in de b, kan ik dat die startkaart nemen waar 4 starts of iets opstaan? Zoja wil iemand mij uitleggen hoe duur het ongeveer is.

Nog een vraagje, als je kringkampioenschappen mee wil doen hoe werkt dat dan?

Alvast bedankt! :D

anoniem45673

Re: Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 08:12

Heb je al gekeken op de website van de KNHS? Want hier staat gewoon het kopje 'startpas' op de homepage. Als je daar kijkt zie je de prijzen van een startpas http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1901 ... =&ppCatID=. Ofwel een gelimiteerde startpas kost € 55.50 (paarden), pony's is nog goedkoper. Echter mag je met de gelimiteerde startpas maar 4 keer starten.

Met betreking tot kringkampioenschappen. Om hier aan deel te nemen zul je mee moeten doen met de selectiewedstrijden. Afhankelijk van de regio waar je woont kun je hiervoor het beste kijken op de website van je kring.

bb260

Re: Startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 10:58

Bedankt voor je hulp! Dus als ik in oktober zou willen starten zou ik dus de gelimiteerde kaart wel kunnen nemen. Want hoelang duurt de aanvraag?

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:03

Dat is een beetje afhankelijk, maar gemiddeld heb je na ontvangst van de aanvraag bij de KNHS wel binnen 1 a 2 weken de startpas binnen.

Edit: Echter als je dit jaar voor het binnenseizoen nog mee wilt doen met de kampioenschappen heb je niet genoeg aan je gelimiteerde startpas.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:07

bb260 schreef:
Bedankt voor je hulp! Dus als ik in oktober zou willen starten zou ik dus de gelimiteerde kaart wel kunnen nemen. Want hoelang duurt de aanvraag?

Dan kun je dus maar 4x starten, ik weet niet of het nog zo is maar voorheen als je in oktober een startkaart aanvroeg betaalde je de helft.
Als je aanvraagt heb je gelijk een combinatie nummer en mag je starten.