Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Avelienvd schreef:Van de KNHS site.
Afmeldingen
Bij afmeldingen voor reeds ingeschreven wedstrijden gelden de volgende bepalingen:
tot de sluitingsdatum van de wedstrijd kan men zich afmelden, zonder financiële consequenties.
Na de sluitingsdatum van de wedstrijd ben je het inschrijfgeld van de ingeschreven rubrieken verschuldigd aan de organisatie, de afmelder ontvangt vervolgens hiervoor een nota van de wedstrijdorganisatie.
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... =11&men=07
anne3000 schreef:oke, komt er dus op neer dat ze in de Lutte gewoon top zijn!
Ik vindt de bodem in Noord-sleen ook vaak niet je van het. De ringen voorin zijn wel aardig en de binnenbaan ook. Het losrijden buiten en de ringen voor het B t/m L2 zijn rond uit slecht. Geen discussie over mogelijk.
Voor de rest zijn de mensen inderdaad heel vriendelijk:)

KarinvdM schreef:Ik vroeg me laatst al af waarom je zo ver van huis ging starten...
Zal wel verwend zijn, maar verdien toch wel graag mn inschrijfgeld terug.Damoiseaux2 schreef:KNHS zegt dat de vereniging dit van je mag vragen.. Het is niet verplicht. Toevallig heb ik met hetzelfde gezeten, vorig jaar had die van mij een klap gekregen en een flinke winkelhaak op zijn schouder.. Mocht niet starten, heb niks hoeven te betalen.
Nu heeft ze een botreactie in haar kogel waardoor ik even een weekje rustig aan moest doen en deze club zegt dat ik gewoon moet betalen.
Had de KNHS een mail gestuurd wat nou uiteindelijk de bedoeling was, ondanks de medische verklaring van de DA en zij zeiden dat de vereninging het inschrijfgeld mag vragen.. het is dus niet verplicht.. maar als je het niet doet en de vereningin vraagt dit wel van je kunnen er sancties volgen..
Hoipiepeloii schreef:In de Subtop zijn ze ook zo strak daarin. Altijd betalen. Terwijl hier in de regio veel wedstrijdjes echt wel een dierenartsverklaring accepteren of soms überhaupt het startgeld niet meer hoeven omdat ze iemand van de wachtlijst hebben kunnen plaatsen. Top vind ik dat.
Dat terzijde vond ik de bodem in Noord-Sleen ook inderdaad bedroevend... Ging erheen vanwege de zandbodem, nou eens en nooit weer!