Voor het springen wil ik misschien toch eens naar een BP gaan kijken, maar dan wel een bruine.Ik kan alleen geen bruine vinden die niet mega duur is.Harry's Horse heeft er wel een, maar die heeft een soort van paars voorop en dat wil ik niet.Weet iemand er een?Type blokjes of 1 geheel maakt trouwens niet uit.
Champie_Me schreef:Weet je zeker dat het paars is bij de HH?? Het lijkt mij meer een glanzende bruine stof...Ik vind het op paars lijken.Misschien ziet het er in het echt anders uit, even kijken dan of ze er een in de ruitershop hebben.
ik heb ze al een aantal keer in het echt gezien. Het is gewoon bruin. Lijkt inderdaad wel raar op de foto.
O, mooi zo.Dan ga ik waarschijnlijk die halen, want die is tenminste niet kei duur.Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Stefannn schreef:Fijn dat je er 1 gevonden hebt, aanders heb je ze ook bij divoza!dankje,k heb m ook bij agradi gezien, ik denk dat ik hem daar ooit ga bestellen, omdat ik daar vaak bestel en nog nooit iets bij divoza besteld heb